4 Reacties

2 jaar geleden

Sinds vorige week ook drama hier! Nu ruim 18,5 maand en het ging zo goed.. vorige week dinsdag van 00:15-4:00 uur Non-stop gehuild. En vanavond om 19:15 uur op bed gelegd en nog steeds aan het huilen. Echt verschrikkelijk! Maar ergens iets gelezen over de 18 maanden slaapregressie waarbij ze slaapproblemen kunnen hebben omdat ze zoveel ontwikkelen nu!

2 jaar geleden

Ja hier ook sinds een week dat onze dochter van 18,5 maanden gaat huilen voor het slapen. Naar bed brengen is geen probleem maar zodra ze in bed ligt en we uit de kamer zijn gaat ze na een paar minuten staan en huilen/roepen. Dit heeft ze nooit echt gedaan alleen toen ze nog een jonge baby was. Sinds 2 dagen begint ze ook in de ochtend meteen te huilen als ze wakker is en het wordt steeds vroeger. Tot nu toe hoeven we vaak maar 1 of 2 keer terug om even te troosten. Ik hoop dat het hierbij blijft en het niet erger wordt. Ik denk dat het inderdaad met een slaapregressie te maken heeft.

2 jaar geleden

Hier ook nu echt huilen recht gaan staan . Heb het gevoel of het is de periode de grenzen verleggen hoe ver krijg ik mama voor ze me eruit haalt denk ik. 😉 wel lastig maar ik geef niet toe en na een uurtje slaapt hij wel in mijn dreumes .

2 jaar geleden

Ja ik zat ook al te denken aan eigen willetje wat hier ineens heel erg op speelt😅 erg vermoeiend