30 Reacties

3 jaar geleden

Hier echt net hetzelfde 🙈 Constant bezig, suuuupervrolijk maar als het haar niet zint... Ja amai 🤣

3 jaar geleden

🙋‍♀️Alsof ik mijn zoon terug zie in jouw verhaal🤣 kan geen moment stilzitten super alert hoort en ziet leterlijk alles.

VRIEND

3 jaar geleden

Hier idem! Ook super vrolijk, zit nooit stil, tijgert al lang en kruipt ook sinds kort, niets is veilig, de kat vlucht naar buiten. Luierwissel moet met grote afleidingsmanoeuvres gebeuren. Maar ze is ook oh zo grappig. We zijn gek op onze dame met pit.

3 jaar geleden

Jaa hier ook! Ik mis het dat ze zo klein was en lekker op mij lag te slapen of stil in mijn armen lag. Vannacht werd ze overstuur wakker en nam ik haar op schoot en kroop ze helemaal dicht tegen mij aan. Ik dacht de eerste seconde “ik wil slapen!!” En daarna zat ik alleen maar heel emo met haar in mijn armen aan haar haartjes te snuffelen 🥺. Bij het verschonen zet ik op mijn telefoon woezel en pip aan op youtube. Loedermoeder, ik weet het, verschrikkelijk he. Maar heb echt geen zin in dat gevecht elke keer 😂

3 jaar geleden

hier precies het zelfde verhaal. alleen wat moeite met in slaap komen einde dag . van alle drukte. en dat verschonen is gewoon elk moment een strijd 😅

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, alleen ons zoontje alleen een stuk slechter helaas😑... Onze hond heeft sinds zijn geboorte al heel wat grijze haren gekregen, arm dier! 🤪

3 jaar geleden

Reactie op lentekindje

Jaa hier ook! Ik mis het dat ze zo klein was en lekker op mij lag te slapen ...
Hier precies dat! Zelfs een steun neergezet waar ik mijn telefoon op kan hangen zodat ik rustig mijn gang kan gaan.. anders niet te doen😂

3 jaar geleden

Reactie op DaniekvDijk

Hier precies dat! Zelfs een steun neergezet waar ik mijn telefoon op kan ha ...
Hahaha ja bij mij houd ze gewoon zelf de telefoon vast. Echt verschrikkelijk dat ze dat kan, maar het verschonen gaat gewoon 5 keer zo snel 😅. En ach, die 3 minuutjes.. ik zet wel altijd mijn helderheid lager.

3 jaar geleden

Yep hier ook maar dan een dochter.. altijd ondernemen enige wat ik er jammer aan vind is dat ze niet zo van knuffelen houdt :( herken jij dat ook?

3 jaar geleden

Reactie op Sylvana86

Yep hier ook maar dan een dochter.. altijd ondernemen enige wat ik er jamme ...
Jammer is dat hé! Alleen wanneer hij snachts overstuur is en ik hem bij me in bed neem. Dan kruipt hij dicht tegen me aan. Maar knuffelen overdag? Ho maar. Geen tijd mam!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar 😅 super leuk dat ze zo veel ontdekt en bezig is, maar ik vind het soms ook wel lastig. Ik mis af en toe een knuffel momentje omdat ze dan eigenlijk altijd omhoog probeert te klimmen of overal aan gaat plukken. En ik vind het jammer dat ze het ook niet leuk vindt om langer dan een kwartier vast te zitten, dus onze wandelingetjes buiten zijn soms erg kort omdat mevrouw dan de hele tijd blijft mopperen, tot ik haar thuis weer uit de wagen haal en ze weer helemaal gelukkig de huiskamer door gaat 🤷‍♀️ Maar als ze dan vanmiddag weer met een grote glimlach langs de bank schuifelt is het natuurlijk allemaal weer helemaal goed 😍

3 jaar geleden

Herkenbaaaar. Zelfs zo afgeleid dat hij slecht eet🙈

3 jaar geleden

Herkenbaar. Mijn dochter is zo bewegelijk. Lekker tijgeren, staan, langs een randje lopen. Super leuk :)

VRIEND

3 jaar geleden

Verhaal klopt totaal met hier.. Behalve de hond haha. Wat een worsteling dat aankleden en verschonen vooral!

3 jaar geleden

Die van ons is ook druk! Begint al in de ochtend als ze wakker is dan wil ze vooral veel knuffelen, klimmen op papa of mama, staan op de bank de hele kamer door tijderen en altijd iets vast willen houden of iets willen doen tijdens het eten anders eet ze niet namelijk! Op het ziekenhuis en bij cb zeggen ze dat ze heel alert is en er niks aan haar voorbij gaat daarnaast lekker druk bezig bijtje ,ikzelf kan ook moeilijk stil zitten behalve na half 7 als madam op bed ligt en ik moe ben en kan rusten. 😋🤣

3 jaar geleden

Hier ook een lekker druk en ondernemend mannetje. Zijn grote broer ik ook altijd een druktemaker geweest en is dat nog steeds, had dus gehoopt op een wat rustigere baby 😂 Hij is nu zo beweeglijk dat knuffelen er inderdaad niet echt meer inzit. Bij de oudste is dat echt wel weer beter geworden en hij is echt nog een heerlijke knuffelkont van bijna 3 jaar. Dus er is nog hoop dat dat weer beter wordt :)

3 jaar geleden

Haha wat leuk om te lezen! Herken die van ons hier precies in. Echt een kleine stuiterbal. Wil alles zien en ontdekken en een echt wiebel. Tijgert ook maar is nu ook druk bezig met in de kruiphouding staan. Maar het leukste is toch aan de vingers stappen! Ps. Wat een schatje heb je!

3 jaar geleden

Haaai ! Het ligt misschien aan de naam? 🤣 Hier ook een Lux van 9 maanden en enorm druk! Hij begint nu met achteruit tijgeren maar ben blij dat hij nog niet kruipt 😅 Wel knijpt hij, slaat hij en bijt hij (nu inmiddels al 7 tandjes 😱) allemaal tijdens zijn enthousiasme maar toch.. het doet wel zeer 😣😅

3 jaar geleden

Reactie op AmyC

Haaai ! Het ligt misschien aan de naam? 🤣 Hier ook een Lux van 9 maanden e ...
Haha dat zou zomaar eens kunnen😂 Dat doet die van ons ook! Ik ben hem aan het leren te ‘aaien’😅 valt nog niet mee maar ik hou vol! 7 tandjes al! Dan ben ik heel blij dat die van ons er nog maar 2 heeft maar ook die doen pijn Hihi🤭

3 jaar geleden

Hier ook een druktemakertje die supernieuwsgierig is en niks wil missen🙈