30 Reacties

3 jaar geleden

Mega alert ook hier! Zo alert zelfs dat hij geeneens kan en wil slapen op kdv, soms maar 20mins

3 jaar geleden

Bij ons is het ook altijd feest! Telkens als hij weer iets nieuws heeft geleerd wil hij het constant uittesten of hij nog een stapje verder kan en als het dan niet lukt is het brullen. En tijdens het fietsen wil hij àlles meekrijgen, zit bijna achterstevoren in het fietsstoeltje

3 jaar geleden

O yes die van mij ook! Maar bedoel je ook dat je baby krijst als hij verschoont moet worden op de commode? Die van mij is zo sterk dat ik echt 2 beentjes vast moet houden bij het verschonen🤭

3 jaar geleden

Bestaat er niet een soort fedde&kees lakentje voor het verschonen? Niet te doen ook hier. Alle ledematen vasthouden en dan ook nog moeten vegen 🤨 regelmatig overal poep

3 jaar geleden

Bestaat er niet een soort fedde&kees lakentje voor het verschonen? Niet ...
Gat in de markt! :-) Die van ons zou er wel woest van worden denk ik haha.

3 jaar geleden

Bestaat er niet een soort fedde&kees lakentje voor het verschonen? Niet ...
Ik moest ineens aan deze denken! Heb je in ieder geval poepvrije handjes, maar het rollen houdt het denk ik niet tegen...

3 jaar geleden

O yes die van mij ook! Maar bedoel je ook dat je baby krijst als hij vers ...
Niet perse krijsen. Hij gooit zichzelf om tijdens het verschonen en moppert maar als ik dan een filmpje opzet is het meteen over. Dan maar even snel zo😅

3 jaar geleden

Hier ook een hyperactieve baby van 9 maanden.. Is de hele dag bezig, schreeuwt de hele dag van plezier(2 straten verder te horen), geen tijd om te slapen overdag(maximaal een uurtje) Maar gaat wel heerlijk rond 1800/1830 het bedje in tot sochtends 0900. Voor knuffelen heeft ze het ook al maanden te druk. Vanaf een maand of drie zijn we ook maar al direct met luierbroekjes begonnen want dat gespartel is voor niemand leuk, dit gaat prima als ik haar steeds wat anders in de handen geef(haarborstel, tube zalf etc) Het scheelt dat ze nu sinds een week of twee mijn drie honden niet meer achtervolgd en zij weer rust hebben. Ze is vanaf het begin altijd al erg vroeg met alles geweest, met drie maanden kroop ze steeds al richting hondenmand. Ons kindje is een echte rebel, handen vol aan maar op een geweldig vrolijke leuke manier.

3 jaar geleden

Hier ook een hyperactieve baby van 9 maanden.. Is de hele dag bezig, schreeuwt de hele dag van plezier(2 straten verder te horen), geen tijd om te slapen overdag(maximaal een uurtje) Maar gaat wel heerlijk rond 1800/1830 het bedje in tot sochtends 0900. Voor knuffelen heeft ze het ook al maanden te druk. Vanaf een maand of drie zijn we ook maar al direct met luierbroekjes begonnen want dat gespartel is voor niemand leuk, dit gaat prima als ik haar steeds wat anders in de handen geef(haarborstel, tube zalf etc) Het scheelt dat ze nu sinds een week of twee mijn drie honden niet meer achtervolgd en zij weer rust hebben. Ze is vanaf het begin altijd al erg vroeg met alles geweest, met drie maanden kroop ze steeds al richting hondenmand. Ons kindje is een echte rebel, handen vol aan maar op een geweldig vrolijke leuke manier.

3 jaar geleden

Ik hoor mijn zoon in jouw verhaal hahahah, Rayan kan ook niet stilzitten, supervrolijk maar o wee als het tegen zit