5 Reacties

2 jaar geleden

Effe extra aanvulling voor mensen die niet weten wat het is. Dat is dat het plasgaatje niet midden op de eikel zit maar meer na beneden.

2 jaar geleden

Ik heb geen ervaring hiermee maar vind het wel jammer dat het cb je zo zonder info naar huis laat gaan. Ze zouden eens op training moeten met zijn allen... Misschien vindt de operatie rond die leeftijd plaats omdat het meestal voor/rond die tijd wordt gesignaleerd? Hoeft nog niet te betekenen dat het later slecht is of zo denk ik hoor. Proberen je niet gek te laten maken door alles wat je leest, al is dat moeilijk soms. Kun je snel terecht in het ziekenhuis?

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ik heb geen ervaring hiermee maar vind het wel jammer dat het cb je zo zond ...
Ik ga niet naar het CB loop onder controle bij ziekenhuis vanwege vroeg geboorte. Daarom vond ook zo gek dat ze niet veel wisten

2 jaar geleden

Reactie op Patjuuh

Ik ga niet naar het CB loop onder controle bij ziekenhuis vanwege vroeg geb ...
Oh dan heb ik dat er zelf van gemaakt, haha. Hopelijk kun je snel terecht en kunnen ze al je vragen beantwoorden!

2 jaar geleden