24 Reacties

3 jaar geleden

Zijn inderdaad wind en waterdicht. Is een soort fleece binnenvoering. Voor echt koude dagen is een jas erover wel nodig (of dik vest eronder). De maat-leeftijd aanduiding komt niet helemaal overeen, dus echt naar de maat kijken. Hele fijne pakken! En zou dan gewoon kijken voor laarsjes of iets. En anders normale schoentjes

3 jaar geleden

Hier ook zo'n pak gekocht voor op de fiets. Echt fijn! Ze zijn gevoerd. Ik heb aan de onderkant elastiek bevestigd zodat ik laarsjes/schoenen kan aandoen en dat ze ook blijven zitten😊 ik heb haar eigen maat gekocht. De mouwen zijn wat lang, maar dat is wel fijn aangezien handschoenen okk uitgegooid worden😉

3 jaar geleden

Ik heb het pak bewust vrij ruim gekocht. Ze zit nu aan het eind van maat 74, maar draagt het pak al in 86. Door de elastische boorden blijft het prima zitten. Het is nu groot zat om haar jas er nog onder te dragen. En ook een voordeel dat ze er zo wat langer mee kunnen doen. Voor buiten heb ik thermo sloffen van playshoes. Die zijn ook waterdicht, dus ideaal!

3 jaar geleden

Hele fijne pakken Vind ik! Echt ideaal idd voor op de fiets ook. En straks met iets mooier weer om lekker door de tuin te banjeren

3 jaar geleden

Oké super. Dankjewel allemaal!

3 jaar geleden

Hier ook een pak!! Echt zo blij mee. Draagt ook al een 86.

3 jaar geleden

Wij zijn er ook fan van! Voor zowel buiten spelen als op de fiets. Tot nu wel soms nog wat extra's eronder gedaan op de fiets, maar nu het weer wat beter wordt is dat denk ik niet meer nodig. Het is softshell met fleece binnenkant, het houdt zeker regen en wind tegen, maar geeft niet super veel warmte, dus daarom evt extra laagje eronder bij koud weer. En zoals gezegd zitten ruime maten ook nog echt prima. Mijn dochter zit nu goed in maat 80, en heb net maat 92 erbij gekocht. Deze kan ze nu op zich al aan door de elastieke boorden maar zit wel weer lekker ruim :) En wij doen haar schoentjes eronder aan.

3 jaar geleden

Ik lees hier playshoes. Welke schoentjes/slofjes kunnen nog meer voor buiten? Zandbak is bijna klaar haha.

3 jaar geleden

En mijn zoontje heeft ook een IELM pakje. Zo fijn! 92 nu aan. Nog te groot maar dan kan hij er nog voorlopig mee vooruit.

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

Ik lees hier playshoes. Welke schoentjes/slofjes kunnen nog meer voor bui ...
Ik heb uiteindelijk shoesme regenlaarsjes gekocht. Daar krijg je ook een soort thermosokjes bij. Wel iets te groot, want hij kruipt/loopt toch nog niet dus dan kan hij er wat langer mee doen. Maar door de elastische boorden vallen de laarsjes niet uit

3 jaar geleden

Sale op hun eigen website nu!

3 jaar geleden

Sale op hun eigen website nu!
Altijd! Gaat eigenlijk altijd om uitlopende prints en kleuren.

3 jaar geleden

Ik vind iELM uiteindelijk toch niet mooi. Via Amazon is ook veel te krijgen met leukere stylen. Heb nu deze besteld voor mijn dochter: https://www.melijoe.com/en/product/106668/pink-flower-gothenburg-softshell-coverall?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=bs-shopping-eu-all&gclid=Cj0KCQjw9_mDBhCGARIsAN3PaFOyMOW_Y9Z_TJUgMp33O-63TFt6-MT8jwxPUSjvGlSmtx7d3iKMB1IaAtNiEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Ik vind iELM uiteindelijk toch niet mooi. Via Amazon is ook veel te krijgen ...
Ik heb een roze Ielm pak, die vond ik zelf als enige leuk voor haar haha. Deze is ook echt geweldig. En wat handig dat de capuchon eraf kan en strakker gesteld kan worden.

3 jaar geleden

Na lang twijfelen hebben wij er ook 1 gekocht en absoluut geen spijt!! Wat een fijn pak! En zorgen over vieze broekjes of kapotte maillots!

3 jaar geleden

Reactie op AnoukJip

En mijn zoontje heeft ook een IELM pakje. Zo fijn! 92 nu aan. Nog te groot ...
ik twijfel een beetje welke maat ik moet kopen. welke maat draagt je zoon normaal gesproken? mijn dochter draagt nu net maar 86, maar past ook nog wel dingen van maat 80..

3 jaar geleden

Reactie op LeonievanS

ik twijfel een beetje welke maat ik moet kopen. welke maat draagt je zoon n ...
Ik heb maat 80 nu. Dochter heeft maat 74. Ik moet de mouwen omrollen. Zou hem nooit groter willen voor nu.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft maat 74 en draagt maat 86 qua pak. Voor mijn dochter heb ik het pak ook 2 maten groter gekocht. Ik vind het prima kunnen. Door de elastieken boorden blijft het hier goed zitten.

3 jaar geleden

Het lijkt me een heel handig pak. Maar de zomer komt eraan dan is het toch veel te warm? Twijfel ...

3 jaar geleden

Je kunt ook een voetenzak voor op de fiets kopen (Geen idee dat het bestond) maar heeft ons erg geholpen van het winter en nu nog. Met de zomer in het vooruitzicht is zo'n pak misschien wel te warm