8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou voor een maatje groter gaan😃

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft nu maat 80/86 nu (meestal 80) en we hebben 86 besteld. En die is erg ruim het kan wel. Als ze net maat 92 in gaat zou ik voor 92 gaan ander is 98 wel heel groot vrees ik.

2 jaar geleden

Ik zou ook voor maat 98...liever wat groter dan te krap. Wij hebben een maat 86 en deze draagt hij al heel lang. Ideaal. Volgende maat wordt hier ook 98. Kan hij er weer lekker lang mee doen. Ze zijn zo ideaal ♡

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft maat 92 al sinds ze in maat 80 zit. Zit prima en ze kan er lekker in groeien. Hij is helemaal niet “te” groot want door de boorden kan je de mouwen en pijpen makkelijk opstropen!

2 jaar geleden

Hier had mijn dochter kledingmaat nog maat 80 en hadden we een Ielm maat 92 gekocht. Het zat wel heel ruim maar daar had ze geen last van. De boorden bij haar enkels zaten gewoon netjes om haar enkels en de boorden van de mouwen hadden we opgerold. Dit was in april/mei, en nu het weer weer wat minder wordt past ze nog ruim in ditzelfde pak (nu gaan we net naar kledingmaat 92). Nu ze wat actiever zelf speelt en vol in de modder of het water gaat is het wel fijn dat het wat beter past. Dus bij maat 92 kan een Ielm pak in maat 98 nog wel, maar groter zou ik niet gaan!

2 jaar geleden

Onze zoon draagt van kleding en rompers 92, van ielm pak ook, over z'n kleding! Ruim zat nog, zelfs nog wat tè ruim!

2 jaar geleden

Mijn meisje van 1,5 heeft maat 80 en heb maat 92 gekocht kan ze voorlopig ff vooruit! Ze kan er ook goed in lopen!

2 jaar geleden

Ik zou ook voor de grotere gaan, dan doet ze er wat langer mee. Wij hebben vorig voorjaar toen ze maat 74 had de 86 gekocht. Die heeft ze nu nog steeds aan. Zodra ze die ontgroeit gaan we ook meteen voor de 98 denk ik.