5 Reacties

2 jaar geleden

Ik word nu voor de derde keer ingeleid. Na t plaatsten van de ballon mag je idd na huis tot de andere ochtend. Ik vind t ook wel spannend omdat bij de twee vorige het allemaal erg snel ging. Toen hoefde we na het plaatsen vd ballon ook niet na huis ze zijn allebei ook dezelfde dag nog geboren. Verwacht dat we nu dan ook in het midden vd nacht na t zkh toe kunnen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Andrea Semler

Ik word nu voor de derde keer ingeleid. Na t plaatsten van de ballon mag je ...
Jaa dus mijn tijd ertussen is dan wel heel lang… als ik het zo lees. Weet natuurlijk nooit hoe het loopt, misschien duurt het juist wel langer. Maar ik mag idd ook gewoon thuis slapen na de ballon plaatsing.. vorige keer bleef ik in het ziekenhuis slapen

2 jaar geleden

Met een ballon is het wel normaal dat je thuis mag slapen. Mag het eerder beginnen of mag de ballon er eerder uitvalt kan je wel eerder als de afgesproken tijd er zijn. Ik ben wel 2x ingeleid maar zonder ballon, de 2e keer ging het nog sneller als de eerste keer. 1e keer 4 uren en 2e keer 1,5 uur!

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Met een ballon is het wel normaal dat je thuis mag slapen. Mag het eerder b ...
Wauw! Dat ging zeker snel!. Ik moet vanmiddag toch na het zh, dus ga ik meteen ff vragen.. dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op boymama

Wauw! Dat ging zeker snel!. Ik moet vanmiddag toch na het zh, dus ga ik met ...
Succes! 🍀