7 Reacties

3 jaar geleden

Oeh jeetje, wij zijn ook aan het oefenen en ik had hetzelfde afgelopen maand. Ik werd na 2 dagen toch opgesteld. Er is in deze geen tip die ik geven kan. Als jij het gevoel heb dat je een test moet doen, moet je die gewoon doen. Maar gezien je die gisteren hebt gedaan zou ik nu even 2 dagen wachten. Hopelijk mag het snel gebeuren!! Ik duim voor jullie 😘🤞🏻

3 jaar geleden

Heb ik ook gehad cyclus van 35 dagen toen was ik na 45 dagen nog niet ongesteld .. toch negatief.. werd na 50 dagen ongesteld... toen met ovulatietesten weer begonnen en nu 16 weken zwanger.... ik hoop dat het toch en positieve test is🙏

3 jaar geleden

Sowieso paar dagen wachten, als je nu niks ziet is de kans klein dat je morgen een duidelijk resultaat krijgt. Wij zijn vanaf deze maand ook weer aan het proberen en om deze reden toch een paar ovulatie testen gedaan. Nu weet ik in ieder geval wanneer m'n ovulatie geweest is (was in dit geval bijna 3 weken na vorige menstruatie) en weet ik ook zeker dat ik wat langer moet wachten 🤞

3 jaar geleden

Zou even afwachten en dan na een aantal dagen nogmaals een test doen. Ik heb dat ook gehad en een week later was het wel positief. Ik hoop het voor jou dat dit ook het geval is😉

3 jaar geleden

Ben helaas ongesteld geworden. Misschien volgende maanx

3 jaar geleden

Jammer meid! Wij zijn ook aan het proberen, super spannend weer! In december helaas een miskraam gekregen maar menstruatie lijkt nu een cyclus van 28 dagen te hebben. Fingers crossed voor deze maand weer 🍀

3 jaar geleden

Jammer meid! Wij zijn ook aan het proberen, super spannend weer! In december helaas een miskraam gekregen maar menstruatie lijkt nu een cyclus van 28 dagen te hebben. Fingers crossed voor deze maand weer 🍀