34 Reacties

5 jaar geleden

Hier eet de zoon al een volledige portie groentenpap, ik vries deze in in borstvoedingszakjes. Op deze manier verspil ik de minste ruimte in de diepvries

5 jaar geleden

Zijn moeilijk te vinden he vond ik ook! Ik heb laatst een silicone van de Hema gehaald.. weet alleen niet of die er nu nog zijn

5 jaar geleden

Ik heb ze bij de Blokker gehaald €1,99 met deksel

5 jaar geleden

Bij de Albert Heijn! Twee euro waren ze geloof ik. Met vijftien vakjes en een deksel:(

5 jaar geleden

Reactie op Beertje1993

Bij de Albert Heijn! Twee euro waren ze geloof ik. Met vijftien vakjes en e ...
En een deksel:)

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Die van de Zeeman schijnen ook fijn en bpa vrij te zijn! As we speak gaat mn vriend er zo 1 zien te scoren voor onze zoon aangezien hij toch niet bij de dansles van onze dochter mag blijven. Tijdverdrijf 😅

5 jaar geleden

Aliexpress! Ze waren 60 cent per ding maar super handig!

5 jaar geleden

Ik was hier ook mee begonnen, maar ik kreeg ze er elke keer niet uit... waren die van de blokker. Ben toen overgestapt naar kleine vershoudbakjes van de hema 5 voor 2.50. Is ook makkelijk als ze straks meer gaan eten.

5 jaar geleden

Hier heb ik er 3 van. Je wipt de bevroren hapjes er zo uit. En de portie van 22cc is hier groot genoeg voor proefhapjes zonder al teveel verspilling..

5 jaar geleden

Zoiets zag ik bij de aliexpress die ga ik bestellen

5 jaar geleden

Ik heb er 2 van de zeeman. Gebruik ze voor borstvoeding en nu ook proefhapjes. Ze krijgt ze er erg makkelijk uit

5 jaar geleden

Ik heb siliconen van de ikea

5 jaar geleden

Ik heb deze van tefal niet echt goedkoop maar wel handig😅 ik doe de hapjes hier invriezen en dan in ikea zakjes bewaren dan kan ik met deze weer nieuwe hapjes invriezen.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ik heb deze van tefal niet echt goedkoop maar wel handig😅 ik doe de hapjes ...
Hij is nu uitverkocht maar ik had hem voor 13,45€

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ik heb deze van tefal niet echt goedkoop maar wel handig😅 ik doe de hapjes ...
Dat doe ik ook. En de ijsblokjes vorm gewoon besteld via bol.com kon nergens iets vinden :)

5 jaar geleden

Ik heb ze van de ah. Echt super makkelijk. Als ze bevroren zijn doe ik ze in een diepvries zakje en kan ik hem weer gebruiken voor wat anders.

5 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Hier heb ik er 3 van. Je wipt de bevroren hapjes er zo uit. En de portie va ...
Deze is inderdaad heel fijn! Je wipt de blokjes er ook zomaar uit!!

5 jaar geleden

Blokker!

5 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ik heb ze van de ah. Echt super makkelijk. Als ze bevroren zijn doe ik ze i ...
Van welke mama