31 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Brenda83

Wat betreft je ouders daar moet je je echt niet schuldig over voelen, zij w ...
Morgen mag mijn lieve vriendje een nachtje bij mijn ouders slapen. Ik heb na je bericht meteen mijn moeder gebeld en inderdaad, ze vond het geen probleem en gunt mij een nachtje rust. Ook ga ik het toch een kans geven om tijdens het dutje ook even te gaan liggen. Momenteel doe ik dat niet omdat ik dan het gevoel heb nog 100 dingen in huis te moeten doen haha. Sprong 6 zal er denk ik ook wel mee te maken hebben ja.

3 jaar geleden

Reactie op Lexi

Hoi! Mijn zoontje van 8 maanden heeft ook nog nooit doorgeslapen. Ik doe he ...
Oh ja lastig is het he... Ik zou ook zo graag weer lekker willen rammen in de sportschool haha. Wat knap dat je dat ook nog eens fulltime doet joh! Goeie tip, ik ga de komende nachten denk ik ook maar vroeg op bed liggen. Kom je dan wel in slaap zo vroeg?

3 jaar geleden

Reactie op Momonthegram

Op de website en instagram van snuggle&dreams (populaire slaapcoach in ...
Bedankt voor je tip! heb je dan dus 1 speenknuffel met 2 speentjes eraan? Mijn zoontje heeft wel een knuffeltje altijd in bed en dan zijn speen. Ik heb niet het idee dat hij veel wakker wordt omdat hij deze kwijt is maar wel een fijne tip om te proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Nenneke

Wat herkenbaar. Misschien kun je proberen om hem bij je in bed te nemen en ...
Fijn dat er herkenning is. Nu neem ik hem vaak in bed tegen een uur of 5 inderdaad. Bachbloesem heb ik nog niet eerder van gehoord, daar ga ik mij even in verdiepen!

3 jaar geleden

Reactie op lievejosie

Sterkte! Mijn oudste dochter sliep ook voor geen meter, ging met 1.5 echt p ...
Gut ja apart he dat het eerst helemaal niet ging en nu zo super. Wel ontzettend fijn zeg! Helaas is je idee geen optie maar dat geeft niets, ik vind het al super lief dat je mee denkt! De komende nacht slaapt hij even bij mijn ouders.

3 jaar geleden

Voel je niet schuldig, je bent maar een mens he..ook jij hebt je slaap nodig.het is vervelend want momenteel zijn ze gesloten.ik adviseer een osteopaat. Had er eerst ook mijn bedenken bij maar wow wat een verandering voor ons mannetje.kon heel slecht zijn ontlasting kwijt en had last met aan en uitkleden dat hij pijn had.1e keer daar naar toe kwam er 's avonds al veel ontlasting vrij. En na een paar keer pijn in schouders ook weg...echt ik zeg doen ! Weet zeker dat het helpt

3 jaar geleden

Hoii zelfde probleem heeft mijn neefje ook van bijna 2 maanden ook alleen maar huilen niet slapen. InBakeren de kleine en dan op schoot of wiegje of kinderwagen heen en weer en dit geluid openen helpt wel is in het turks helaas maar als je op google gurultu sesi typt dan komt die leg hem naast je baby helpt echt dit is geluid wat ze in buikje van mama goorden 9 maanden lang.

3 jaar geleden

Hier ook slapeloze nachten. Dochtertje juist 8 maand. Constant opstaan voor tutje, voeding (kan ik niet indikken of haar stoelgang is te hard), natte pamper... het is zwaar..

3 jaar geleden

Een slaapcoach kan helpen hoor, ik heb vrienden in m'n omgeving die hiervoor hebben geopteerd. Ook helpt het voor sommige baby's om apart te slapen in de eigen kamer ipv bij ouders. Bij ons helpt het in die moeilijkere tijden om een luchtbedje in een andere kamer op te zetten en dat ik dan eens in een aparte kamer kan doorslapen en andersom. Omdat we beiden wakker worden door het lawaai. Voel je zeker geen slecht we hebben allemaal zo van die momenten! You are doing good mama!!

3 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Zoontje van 8 maanden die nog geen ene nacht heeft doorgeslapen. Ik sta 2 x op om hem te troosten in zijn eigen bedje. Bij de 3 de keer opstaan neem ik hem bij mij in bed. Als single mum begint het hier ook serieus te wegen. Ik had gedacht dat hij al lang zou doorslapen.

3 jaar geleden

Reactie op inea

Hier net hetzelfde. Zoontje van 8 maanden die nog geen ene nacht heeft door ...
Je bent een topper en je doet het zo goed! Al helemaal als single mum - heel veel respect voor jou!!! Ze zeggen.. alles is een fase... daar maar aan vasthouden. Liefs