26 Reacties

6 jaar geleden

Ik gebruik de producten van Naïf, factor 50. De vroedvrouw zei dat dit speciaal voor baby's & kinderen is.

6 jaar geleden

Jep! Ik heb zwitsal in het Zonnetje gekocht! Factor 50! Ik heb een getint kindje dus het is moeilijk te zien als hij verbrand.. geen risico dus hierA

6 jaar geleden

Zwitsal zonnebrand factor 50

6 jaar geleden

Zwitsal zonnebrand factor 50 :-)

6 jaar geleden

Nivea Kids sensetive factor 50

6 jaar geleden

Dermasence baby factor 50.

6 jaar geleden

Naïf factor 50, natuurlijke producten lijn

6 jaar geleden

Naif face + Naif body + zonnehoed

6 jaar geleden

Naïf factor 50 en later aftersun van Naïf. Deze zijn nu bij de Etos 1 + 1 gratis 😉

6 jaar geleden

Hier had ik helemaal niet aan gedacht! Wou net naar de stad gaan voor wat nieuwe kleren. Maar hier draagt die nog lange kleding (2 weken oud) en een dekentje. Ben zo bang dat hij het koud krijgt. 🤷🏻‍♀️

6 jaar geleden

Tube nivea kids 50+

6 jaar geleden

Ik gebruik straks gewoon kids factor 50, geen bepaald merk. Gewoon bij de lidl

6 jaar geleden

Ik wil voor Dr Leendarts of Naif gaan. Klopt het dat Naif witte waas achter laat? Dat vertelde ze mij net bij de Etos en adviseerde daarom Dr Leendarts, was helaas niet op voorraad. Dus even gewacht met kopen.

6 jaar geleden

Ik wil voor Dr Leendarts of Naif gaan. Klopt het dat Naif witte waas achter ...
Hey! Ik heb die van Naif en die laat idd witte waas achter, echt niet fijn dus ik ga nu andere halen!

6 jaar geleden

Reactie op cha2020

Hey! Ik heb die van Naif en die laat idd witte waas achter, echt niet fijn ...
Dankje voor je reactie. Etos medewerkster zei dat ook. Dan ga ik voor Dr Leenarts factor 50, die is ook heel goed adviseerde de mevrouw.

6 jaar geleden

Ik gebruik gewoon Zwitsal factor 50, mijn dochter is nu 3 weken oud en ligt voornamelijk in de schaduw.. heel af en toe dat de zon op haar huid komt.. tijdens het wandelen

6 jaar geleden

Ik heb Weleda, laat alleen ook een witte waas achter maar is wel heel goed merk.

6 jaar geleden

Hema kids 50 sensitive! Heel fijn. Ze is nu 3 weken oud en smeer als er zon is altijd in. Ook in de schaduw kunnen ze verbranden!

6 jaar geleden

Heb ook Naïf baby 50, ruikt ook niet zo sterk! Gebruik die zelf ook voor mijn gezicht haha

6 jaar geleden

Reactie op Luni

Naif face + Naif body + zonnehoed
Waar heb jij de zonnehoed gekocht? Ik kan nergens een pet of hoedje vinden voor een baby van 1 maand. Alles wat ik vind is vanaf maat 62 of vanaf 6 maanden... ik smeer nu zijn hoofdje steeds in, maar zou een pet/hoed fijner vinden 🙈