13 Reacties

6 jaar geleden

Nee, totaal niet. Sowieso droomde ik al heel bizar tijdens mijn beide zwangerschappen, wat betreft inbeeldingen. Of het nou om de voorstelling van je eerste gaat of tweede, ze blijven raar.. En kwamen bij mij totaal niet overeen met het echte resultaat. Dus persoonlijk zeg ik, niet teveel uitgaan van je inbeeldingen of dromen. Die maken er echt een soepje van! 馃槅

6 jaar geleden

Ik hoop niet dat die lijkt zoals in mijn dromen alleszins want dan is mijn baby al volwassen 馃槅 wij kregen zonder vragen laatst een 3D echo, de enige echo die echt gelukt is dus we zijn ook razend benieuwd! Nog enkele daagjes wachten 馃

6 jaar geleden

Ik had niet echt een inbeelding. Alleen dat ie een groter hoofd zou hebben. Zijn hoofdje was echt mini馃グ was ik tijdens de bevalling overigens erg blij mee馃槀

6 jaar geleden

Nee, klopte niet. Ik dacht dat ze meer op mijn vriend zou lijken, maar ze lijkt meer op mij.

6 jaar geleden

Wij hadden een 3d echo gedaan dus was ook heel benieuwd, daarna ben ik gaan inbeelden en na de bevalling klopte alles, hij is een kopie van zijn vader 馃槏

6 jaar geleden

Ik denk dat het meer op mijn man gaat lijken! Het neusje is van hem denk ik! Ben nog niet bevallen dus ben erg benieuwd, aanstaande zondag 40 week. Kan elk moment komen.馃槈 ik heb btw ook geen idee wat het geslacht is, dus dat is denk ik het eerste waar ik naar ga kijken als het op me arm ligt. 馃馃榿

6 jaar geleden

Totaal niet. Mijn man en ik zwart haar bruin ogen mn zoontje heeft blauw ogen en blond haar馃お

6 jaar geleden

Je kan je er totaal geen voorstelling van maken! Mijne heeft een bos met haar, wel erg grappig, maar hadden we beide ook. Mijn kaken , zijn ogen... echt apart hoor

6 jaar geleden

Reactie op Mir-jam

Ik denk dat het meer op mijn man gaat lijken! Het neusje is van hem denk ik ...
We zijn op dezelfde dag uitgerekend :) Veel succes! :)

6 jaar geleden

Hij is nog veel knapper dan ik me had voorgesteld... ik dacht dat ie kaal ter wereld zou komen... maar hij heeft gewoon een bos witblond haar 馃挋

6 jaar geleden

Reactie op Gorecki

We zijn op dezelfde dag uitgerekend :) Veel succes! :)
Ik ook!!馃榿

6 jaar geleden

Ik had me totaal niets ingebeeld, vond het zo moeilijk te bedenken hoe ze zou zijn. Maar toen ze er was klopte het meteen. Ik vind haar perfect! 馃檲 alle clich茅s zijn waar haha!

6 jaar geleden

Ik kon me er totaal geen voorstelling van maken. Toen het op mijn borst lag kwam er een overweldigende soort van liefde voor het schriele frummeltje 馃槏. Nu 3 weken verder heeft hij een onderkin en wordt eindelijk lekker spekkerig 馃槃