17 Reacties
3 jaar geleden
Ons zoontje is van 3 mei en heeft op dit moment precies hetzelfde .. Dani was vanaf het begin echt een heerlijke slaper nooit problemen gehad en nooit snachts er uit hoeven gaan helaas is dat nu ff anders.
Als ik bij Dani op de kamer blijf is het goed maar zodra ik weg ga of hij heeft door dat ik wegloop is het 1 en al drama. Heb vanavond de laatste fles maar op zijn kamer gegeven (deed ik normaal nooit) en tot nu toe slaapt hij nog steeds dus dat is eigenlijk de enige tip die ik je nu kan geven. Wel spelen wij een ruis af op een telefoon via YouTube dat helpt ook zeker weten !!
Succes 🤞🏻
3 jaar geleden
Reactie op Bernie02
En heb je dat filmpje met die ruis voor me , of de naam
White noise op youtube , maar als je een iphone heb kan je het daar ook vinden in de muziek app
3 jaar geleden
Mijn zoontje is van 12 mei en al 4 dagen is het een drama om naar bed te gaan. Zodra k welterusten zeg begint hij keihard te huilen. Voorheen zoekte hij meteen zijn speen en knuffel zodra k hem in bed legde. Nu nog niet eens in bed en het begint al. Erbij zitten sussen helpt niet. Effe laten huilen werkt ook niet want dan gaat hij alleen maar harder huilen. Overdag slaapjes gaat hij ook effe huilen en dan valt hij uiteindelijk wel in slaap. K moet hem nu elke keer wiegen in mijn armen. Wat ook 9 van de 10 keer niet helpt en hij uiteindelijk om 11 uur pas in slaap valt. Verder is hij super vrolijk overdag. Weet zo niet meer wat ik moet doen. En eigenlijk heel bang dat ik het wiegen straks aanleer. 😓
3 jaar geleden
Ja hier precies zo , heeft nu 1 avond ouderwets geslapen maar verder gewoon min 2 uur mee bezig voordat hij slaapt.als hij slaapt is het goed..ik probeer me eraan vast te houden dat het een fase is.ga wel even met hem naar de osteopaat, die heeft ons in het verleden meer geholpen met nekklachten bij de kleine.ze wist niet of ze wat kon betekenen maar kan t altijd proberen
3 jaar geleden
Het zou ook te maken kunnen hebben met de warmte van de afgelopen dagen heb ik al wel gemerkt 😅🌞