17 Reacties

3 jaar geleden

Misschien ook last van verlatingsangst of de 1 jarige slaapregressie of sprongetje? In ieder geval denk en hoop ik voor jullie dat dit tijdelijk is / een fase. Op internet vind je wel vee tips en op de instagram van snuggles en dreams

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Bij ons is het ook grote paniek s nachts en dat terwijl voorheen alle rituelen goed gingen. Hij werd s nachts nog wel wakker, maar ging wel “goed” slapen.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Wij zijn door exact deze fase gegaan toen onze dochter 1 werd, duurde precies 2 weken en nu slaapt ze weer als een roosje. Het is een fase, gaat echt weer voorbij!

3 jaar geleden

Ons zoontje is van 3 mei en heeft op dit moment precies hetzelfde .. Dani was vanaf het begin echt een heerlijke slaper nooit problemen gehad en nooit snachts er uit hoeven gaan helaas is dat nu ff anders. Als ik bij Dani op de kamer blijf is het goed maar zodra ik weg ga of hij heeft door dat ik wegloop is het 1 en al drama. Heb vanavond de laatste fles maar op zijn kamer gegeven (deed ik normaal nooit) en tot nu toe slaapt hij nog steeds dus dat is eigenlijk de enige tip die ik je nu kan geven. Wel spelen wij een ruis af op een telefoon via YouTube dat helpt ook zeker weten !! Succes 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op shanna timmer

Ons zoontje is van 3 mei en heeft op dit moment precies hetzelfde .. Dani w ...
En heb je dat filmpje met die ruis voor me , of de naam

3 jaar geleden

Ja hier ook, heb er van de week ook een topic over geopend en iemand anders ook! Echt vreselijk om hem zo verdrietig te zien.. bij ons helpt het wel om met hem in ons bed te gaan slapen en hem dan slapend in z'n eigen bedje te leggen.

3 jaar geleden

Heb nu net nog klein flesje melk gegeven met wat voeding , hij is nu 5 min stil , lets hope 🤞🙏

3 jaar geleden

Reactie op Bernie02

En heb je dat filmpje met die ruis voor me , of de naam
White noise op youtube , maar als je een iphone heb kan je het daar ook vinden in de muziek app

3 jaar geleden

Reactie op shanna timmer

White noise op youtube , maar als je een iphone heb kan je het daar ook vin ...
Dankjewel, 🙏

3 jaar geleden

O wauw! Dacht dat het aan ons lag... maar thank God, ze hebben er allemaal dus last van! Hij zit nu midden in sprong 8, dus ik gooi het daar even op 😅

3 jaar geleden

Reactie op Bernie02

Dankjewel, 🙏
Heeft het geholpen?

3 jaar geleden

Reactie op LindavB

O wauw! Dacht dat het aan ons lag... maar thank God, ze hebben er allemaal ...
Ja wij hadden dat ook , je haalt je vanalles in je hoofd..hij ligt er hier net in dus 🤞 hopen maar weer

3 jaar geleden

Reactie op shanna timmer

Heeft het geholpen?
Ligt nu net op bed, dus we gaan het zien.ik hoop het.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 12 mei en al 4 dagen is het een drama om naar bed te gaan. Zodra k welterusten zeg begint hij keihard te huilen. Voorheen zoekte hij meteen zijn speen en knuffel zodra k hem in bed legde. Nu nog niet eens in bed en het begint al. Erbij zitten sussen helpt niet. Effe laten huilen werkt ook niet want dan gaat hij alleen maar harder huilen. Overdag slaapjes gaat hij ook effe huilen en dan valt hij uiteindelijk wel in slaap. K moet hem nu elke keer wiegen in mijn armen. Wat ook 9 van de 10 keer niet helpt en hij uiteindelijk om 11 uur pas in slaap valt. Verder is hij super vrolijk overdag. Weet zo niet meer wat ik moet doen. En eigenlijk heel bang dat ik het wiegen straks aanleer. 😓

3 jaar geleden

Ja hier precies zo , heeft nu 1 avond ouderwets geslapen maar verder gewoon min 2 uur mee bezig voordat hij slaapt.als hij slaapt is het goed..ik probeer me eraan vast te houden dat het een fase is.ga wel even met hem naar de osteopaat, die heeft ons in het verleden meer geholpen met nekklachten bij de kleine.ze wist niet of ze wat kon betekenen maar kan t altijd proberen

3 jaar geleden

Het zou ook te maken kunnen hebben met de warmte van de afgelopen dagen heb ik al wel gemerkt 😅🌞

3 jaar geleden

Hier is het gelukkig alweer over. Hij gaat weer normaal slapen en slaapt weer door. Geen paniek meer. Denk echt dat het hier een sprong was!