8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter van bijna 13 maanden heeft hier ook last van (gehad). Het begon voor haar 1e verjaardag, toen ging het weer even goed en toen belande ze in een sprong en begon het hele riedeltje weer opnieuw. Voordeel bij ons is wel dan weer dat ze s'nachts begon met doorslapen (wat ze voorheen dus niet deed). Het lijkt sinds vrijdag wel weer beter te gaan.... maar eerst weer afwachten wat vanavond/vannacht ons brengt.

3 jaar geleden

Ja zoon is hier sindsdien 's nachts ook dieper gaan slapen. Eerst werd hij nog wel regelmatig wakker gedurende de nacht, maar nu helemaal niet meer. Ik dacht dat dat kwam omdat hij moeier was doordat het zolang duurt voordat hij inslaapt haha

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook! Op advies van het CB brengen wij hem nu om 20 uur naar bed ipv 19 uur en sindsdien slaapt hij super snel. Was hier dus echt de oplossing

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Ja zoon is hier sindsdien 's nachts ook dieper gaan slapen. Eerst werd hij ...
Soms weet ik het bij onze dochter ook niet hoor! Probeer het 2-3-4 schema aan te houden en dan slaapt vaak wel snel in, al betekend dat wel later naar bed. Misschien nog iets om te proberen

3 jaar geleden

Reactie op Denise27

Wij hadden dit ook! Op advies van het CB brengen wij hem nu om 20 uur naar ...
Maar hoe gaat dat uurtje tussen 19 en 20u dan? Zoon is hier echt helemaal niet meer blij dan. Heel jengelig, want super moe. Mijn vriend is nu met hem gaan wandelen, dus we leggen hem vanavond inderdaad ook rond 20u op bed. Ben benieuwd hoe het gaat dan.

3 jaar geleden

Reactie op Esmee1405

Soms weet ik het bij onze dochter ook niet hoor! Probeer het 2-3-4 schema a ...
Ja wij doen ook 2-3-4 schema. Maar hij is altijd rond 15u wakker uit z'n middagslaapje, dus dan zou hij volgens dat schema rond 19u weer naar bed moeten. Niet dus

3 jaar geleden

Trekken allemaal hun eigen plan🙈 hopelijk is het tijdelijk en een fase

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

Maar hoe gaat dat uurtje tussen 19 en 20u dan? Zoon is hier echt helemaal n ...
Oh mijn zoontje kan het gelukkig wel goed volhouden, het word ook wel eens kwart voor 8 als hij gaat mopperen maar meestal is hij nog druk aan het spelen