25 Reacties

5 jaar geleden

Hier met 9 weken. Drinkt normaliter 100/110. Nu al 2 dagen vaak maar 60/70.

5 jaar geleden

Reactie op BeanTeddy

Hier met 9 weken. Drinkt normaliter 100/110. Nu al 2 dagen vaak maar 60/70. ...
Verder ook vrolijk en tevreden?

5 jaar geleden

Reactie op DT1992

Verder ook vrolijk en tevreden?
Jaa. Slaapt ook gewoon goed. Ik hou het nog even in de gaten, kan een fase zijn. Als dit langer doorgaat neem ik contact op met cb of ha.

5 jaar geleden

Kijk het even aan zolang hij tevreden is lijkt het me geen probleem. We eten zelf ook niet altijd precies hetzelfde.

5 jaar geleden

Misschien zit hij in een sprong of regeldag? Dan kunnen ze ook minder drinken, hier ook kenmerkend bij mijn dochter!

5 jaar geleden

Hier ook wat minder dan normaal. De dame is nu ook morgen 11 weken.. Ze had eerst niet genoeg aan 150ml 5x, dus hebben dit opgehoogd. Nu drinkt ze ene keer 120 en dan soms een keer 170, maar is dan ook tevreden. Zou me er nu nog geen zorgen over maken. Wat bied je nu aan? Zijn er verder geen opmerkelijke dingen? Wat ik heb gehoord is dat tussen de 8 en 12 weken ook de darmen weer een verandering maken.

5 jaar geleden

Hoort er bij. Zijn fases. Zolang ie tevreden is en plasluiers heeft zou ik me nu nog niet druk maken. Kan best zijn dat ie in 'n sprongetje zit

5 jaar geleden

Hier ook wat minder dan normaal. De dame is nu ook morgen 11 weken.. Ze ha ...
We boden eerst 210 aan (180 + 6 schepjes) maar omdat hij dat ineens liet staan zijn we terug gegaan naar 170/180 (150 + 5 schepjes) dus in principe krijgt hij genoeg aangeboden lijk mij. Verder inderdaad geen opmerkelijke dingen, maar ben zo bang dat hij te weinig krijgt 😔

5 jaar geleden

Reactie op Patricia81

Hoort er bij. Zijn fases. Zolang ie tevreden is en plasluiers heeft zou ik ...
Plasluiers heeft hij heel veel. Ontlasting daar in tegen om de dag. Maar dat is niet raar dacht ik gelezen te hebben

5 jaar geleden

Reactie op DT1992

We boden eerst 210 aan (180 + 6 schepjes) maar omdat hij dat ineens liet st ...
Ahh dan krijgt hij toch genoeg aangeboden. De kleine geeft het echt wel aan als hij meer honger dan heeft. Zolang er idd genoeg plasluiers zijn en ontlasting. Ook dat hoeft niet elke 24uur. Daar kan soms ook een dag tussen zitten.

5 jaar geleden

Sprongetje 3? Begint rond de 11 weken.

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 8 weken heeft het ook al 2 weken lang dat hij minder drinkt is verder ook super tevredrn en nergens last van. Ik ben naar de weeginloop van het cb geweest omt e kijken of hij wel goed groeit dat gaat gelukkig goed. Maar nu al 2 dagen rond de 400 cc wat echt heel weinig is lijkt met de minder te drinken. Ik heb hem net hero standaard gegeven in plaats van nutrilon.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Mijn zoontje van 8 weken heeft het ook al 2 weken lang dat hij minder drin ...
Met de dag*

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Mijn zoontje van 8 weken heeft het ook al 2 weken lang dat hij minder drin ...
Mijn dochter ook hoor. Zit dan wel aan de 600 a 680 maar laat gewoon 30 cc a 40 cc staan en met de fles van 23 uur gerust 100cc. Ze is te vrede en slaap nog steeds prima. Zal wel het sprongentje zijn dat waar ze in zit. Soms wil ik de fles van 23 uur eraf halen maar daar is ze nog te klein voor. Ik geef het nog een week. Drinkt ze die van 23 uur dan nog amper dan stop ik hem. En zie ik wel wanneer ze komt.

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijn dochter ook hoor. Zit dan wel aan de 600 a 680 maar laat gewoon 30 cc ...
Hier drinkt hij maar 30 cc per keer en dan 4 uurtjes tussen de flesjes😥 nacht slaapt hij door waardoor hij echt te weinig binnen krijgt. Na 30 cc moet ik echt moeite doen houding wisselen korte pauzes spelen tussendoor om nog 30 cc extra te laten drinken. Dit duurt elke voedingsmoment ongeveer 1 uur. Ik hoop dat hij zsm. Weer goed drinkt voel me zo rot elke avond.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Hier drinkt hij maar 30 cc per keer en dan 4 uurtjes tussen de flesjes😥 na ...
Probeer eens te wisselen naar een compleet andere fles met een hele anders vormige speen. Wij hadden dit al 5 weken lang en ze begon steeds minder en minder te drinken totdat ze een paar dagen geleden 2 flessen totaal weigerde om te drinken terwijl ze wel moest huilen van de honger en er al langer dan 4 uur tussenzat en ze zelf wakker was geworden. Toen ben ik van fles veranderd en meteen dronk ze alle flesjes weer leeg alsof er nooit iets aan de hand is geweest.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Hier drinkt hij maar 30 cc per keer en dan 4 uurtjes tussen de flesjes😥 na ...
O dat is heel weinig. Je kindje heeft geen spruw of reflux? Dat het misschien zeer doet ?? Anders andere fles proberen idd

5 jaar geleden

Reactie op Frummel1

Probeer eens te wisselen naar een compleet andere fles met een hele anders ...
Hij heeft altijd al de avent naturel fles gekregen en heb al een dr brown fles en een mam fles geprobeerd maar bij beide doet hij het zelfde

5 jaar geleden

Reactie op Lisaas

O dat is heel weinig. Je kindje heeft geen spruw of reflux? Dat het misschi ...
Spruw heeft hij niet en reflux lijkt hij ook geen lastvan te hebben hij is juist super vrolijk na 30 cc voeding hij lacht daarna heel vrolijk. En als ik hem echt nog meer probeer te laten drinken wordt hij boos.

5 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Spruw heeft hij niet en reflux lijkt hij ook geen lastvan te hebben hij is ...
Dan zal die in een sprongentje zitten