8 Reacties

3 jaar geleden

ja hier ook de hele nacht door....en inderdaad iets nieuws van de afgelopen tijd. Onze zoon sliep sws nog geen nachten door maar nu is het helemaal een drama met slapen.... Wij dachten weer tandjes...

3 jaar geleden

Ja verschrikkelijk zeg. Ze sliep niet door voorheen. Maar nu al een week lang, en dan niet meer door willen slapen , keihard schreeuwen. Niet te doen

VRIEND

3 jaar geleden

🙋🏻‍♀️ ja goeiemorgen! Al onrustig de hele nacht. Ging een weekje beter maar daarvoor was t ook prut. Mijn man loopt nu even met hem rond, het wil echt dan niet hé 😩

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ze was een goede slaper, bij ons nu ongeveer 3 weken aan de gang. Rond12 uur savonds/snachts wordt ze huilend / schreeuwend wakker. Blijft huilen tot ze bij ons in de armen ligt. Wanneer we der weer wegleggen begint het weer helemaal overnieuw.

3 jaar geleden

Hier ook. Enkele dagen nu. Zijn eerdere fases geweest wanneer dit ook was. Weet nooit zeker waardoor het komt maar het heeft hier nooit weken geduurd. Gelukkig is het bij mijn dochter alleen even een kort huilgeluid. Slaapt gelijk verder. Wij worden er wel ook steeds wakker van.

3 jaar geleden

Hier ook! Sliep altijd perfect door en nu vaak tussen 9 en 11uur wakker. Voorheen konden we haar tutje terug stoppen en was het direct goed. Nu geven we maar een extra flesje. Alleen dan pakt ze terug haar slaap. Gaan er idd maar vanuit dat het een fase is.. 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Saar02052020

Hier ook! Sliep altijd perfect door en nu vaak tussen 9 en 11uur wakker. Vo ...
21.00 en 23.00uur bedoel ik dan hè

3 jaar geleden

Oh hier ook! Sliep altijd de nacht door van 18u30 tot 7u. Nu standaard 6u20 wakker, al huilend en snachts ook paar keer huilen. Vannacht hebben we haar voor de eerste keer tussen ons gelegd omdat ze bleef huilen 😳 Momenteel al een week aan de gang