25 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op moes-24
Jup.. hier ook, had ik bij die andere twee ook. Don’t worry, die haartjes k ...
Oh heel fijn😧😅
5 jaar geleden
Reactie op moes-24
Jup.. hier ook, had ik bij die andere twee ook. Don’t worry, die haartjes k ...
Dit herken ik precies ja! Heb echt maanden met een soort half mislukte pony rondgelopen van de haartjes die bij de inhammen weer terug groeiden. En net toen het een beetje beter leek te worden was ik zwanger van nummer 2 en nu begint het feest opnieuw.
5 jaar geleden
Ja hoor, herkenbaar!!
Ik heb juist van nature vrij dun sluik haar, en was juist zo blij met die wat vollere bos...
Maar het is normaal -helaas- dat dit gaandeweg met het ontzwangeren weer uit gaat vallen, en niet zo'n beetje ook.
Bij mij beide keren dus. Sinds afgelopen week zijn de resultaten ook duidelijk zichtbaar, met inhammen, net als jij.
Geen porem!! Ik weet het.. ik vind het vreselijk. Ik had al een uitgezakte buik door die laatste zwangerschap, en nu ook dit erbij.
Maar, het gaat over!! Alleen helaas niet over één nacht.. Heeft tijd nodig.
5 jaar geleden
Hier ook hetzelfde 😞 Er wordt gezegd dat je al je haar verliest die je tijdens je zwangerschap had moeten verliezen, maar ik had voor m'n zwangerschap echt niet zulke inhammen die ik nu heb😓 Superstom! Maar helaas niks aan te doen. Ik slik wel Biotine van Holland&Barret om de groei te bevorderen.
5 jaar geleden
https://www.kruidvat.nl/blog/mooi-verzorgd/hello-kruidvat-colors-cover-uitgroeispray-bye-bye-uitgroei/ dit is een goede oplossing voor the time being. Niet alleen hoor uitgroei, maar dus ook voor kalende plekken 👍🏼 werkt hier topppp op mijn plotseling ontstane inhammen 🙈