5 Reacties

3 jaar geleden

Heel erg herkenbaar! Mijn zoontje is van 27 april. Ik lees mee..

3 jaar geleden

Mijn dochter is ook van 23 april. Overdag drama met slapen 😨 niet in willen slapen en max 45 min. Gelukkig in de nacht tot nu toe geen rare avonturen 😃 Maar inderdaad een sprongetje

3 jaar geleden

Die van ons is van 22 april schreeuwend wakker in de nacht en als ik ze weglegt voor een schone broek dan is het ook huilen ontroostbaar totdat ik ze oppak na verschoning overdag als ze even alleen moet spelen dan schreeuwt ze mamaaa van te voren nooit zo geweest.. hopelijk een sprong die snel overgaat vind het zo sneu en dat huilen gaat door merg en been

3 jaar geleden

Ik herken wel het overdag korter slapen. Maar ik denk dat ze neer niet nodig heeft. Ze slaapt s'nachts redelijk door. Uitzonderingen daargelaten. Overdag krijg haar trouwens slecht in slaap op het moment.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 6 mei en ik heb het idee dat hij ook aardig in sprong 6 zit. Overdag niet langer als een uurtje slapen en heel overstuur wakker worden. Hebben nu ook al paar keer gehad dat hij s’avonds / s’nachts wakker wordt. Willen hem niet meteen een fles geven want dalijk went hij daaraan. Wat wel helpt is bij ons leggen maar die gebroken nachten zijn ook niet fijn als er weer gewerkt moet worden.. beetje ten einde raad. Hopelijk snel weer over.