155 Reacties

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Hier mijn lieve schat Noah. Hij is geboren op 14 mei 2020 en sinds kort kan hij heeeeeeel snel tijgeren en op zijn knieën zitten en hij doet zijn mond open als ik ‘kus’ zeg

3 jaar geleden

Mijn dochter Nichole is van 9 mei, en ze begint eindelijk te leren hoe je de katten moet aaien, inplaats van het kattenhaar eruit te trekken of proberen de katten proberen op te eten... 🙃

3 jaar geleden

Ons mannetje Jaxx is ook van 18 mei. Hij gaat ontzettend snel met alles dat wij het soms niet meer bij houden 🤔 Papa en mama horen wij de hele dag. Hij rent de hele dag rond in zijn loopstoel. Hij denkt soms dat hij al zelfstandig kan lopen maar zover is het nog niet. Hij gaat zelf staan en kruipt ook graag 🤩

3 jaar geleden

Onze Maud, O6-O5-‘2O Kan sinds vorige week zelfstandig een paar minuten zitten en zegt papa en mama 🥰 Miss always happy 😄

3 jaar geleden

Onze Thijn! Geboren 19 mei 2020. Probeert zich op te trekken, en kan zelfstandig zitten. Het gaat allemaal zo snel! ❤️

3 jaar geleden

Avalyn 9 mei Zegt sinds een week de klanken papapap en mamama en dada da... Smelt! 🥰

3 jaar geleden

Onze grote man van 3 mei. Hij kruipt enorm snel en sinds een paar dagen kan ie zelf al gaan zitten. 🥰

3 jaar geleden

Mijn druktemaker is gebeuren is op 16mei en wil het liefst de hele dag overal staan en denkt af en toe dat hij los kan staan, maar valt dan natuurlijk weer 🤣. De box heeft het ook te voortduren nu, want met zijn 6 tanden en dol op kauwen, staan de tanden nu al in de rand

3 jaar geleden

Marck is van 8 mei en is morgen 9 maanden. Sinds kort trekt hij zich op aan van alles en nog wat. Mijn man en ik moeten er ook aan geloven.

3 jaar geleden

Wat een leuk idee! Hanna is van 2 juni. Ze kan sinds kort steeds beter los zitten en probeert te tijgeren. Ze is gewoon altijd blij 😁

3 jaar geleden

20.05.20 Frenkie. Kan al staan en stapjes zetten. Ik geniet stiekem nog ff zolang ie nog NIET kan lopen ;-)

VRIEND

3 jaar geleden

Wat leuk al die snoetjes❤️ wat gaat het toch snel! Lorian is van 12 mei en kruipt als een speer het huis door. Ook alles waar hij bij kan staan wordt gretig gebruikt😄

3 jaar geleden

Onze dochter Lily. Geboren op 1 juni ( was 30 mei uitgerekend) zit zelfstandig , krijgt een 6de tand door en zegt ook klanken als papapa, wil alles nazeggen en na doen !

3 jaar geleden

Luna is van 11 april. Sinds dit weekend zegt ze psss, tegen de poes en geeft ze kusjes met open mond en het liefst een boel kwijl en een beetje tong🤣🤣🤣🤣🥰

3 jaar geleden

Daan is van 21 mei. Probeert de trap op te klimmen, trekt alle lades open en kan sinds een paar dagen lopen aan 1 hand! Oh en hij scheurt graag weg op z'n loopauto 😊

3 jaar geleden

Wat leuk om te zien hoe hard ze allemaal groeien en hoe druk ze bezig zijn met ontwikkelen. Jinte is van 11 mei en is flink eigenwijs. Wil alles zelf doen, waar onder eten, tanden poetsen en doekjes pakken na het eten. Ze is sommige maaltijden echt zelfstandiger dan haar broer van 3. Ook geeft ze sinds een paar dagen ‘kusjes’, soms met open mond soms een paar keer kort op elkaar met gesloten mond. Heel lief!

3 jaar geleden

20/05/2020 Kan al enkele weken heel goed alleen zitten en sinds een week komt een tandje door. Zoveel liefde voor haar 💟

3 jaar geleden

Roza van 22 april en het meest trots op dit moment , de glimlach als ze wakker word, het komen staan tegen mij en de bank aan en als hoogtepunt samen dansen op sesamstraat met een brede glimlach die niet van haar gezicht af te krijgen is 😍🤩 gewoonweg verliefd op mn kind die het zo super goed doet!

3 jaar geleden

Tessa - Lisa 25 mei 2020 Ze kruipen hele huis door!!👍👍👍

3 jaar geleden

Mijn Zoë. Is 8 maanden. Kan sinds ze 6 maanden is los zitten en verder .... is ze heel erg lui. Wil niet tijgeren of kruipen. Word een kont schuiver. Verder gilt ze lekker veel. En kan ze de volgende woorden zeggen : papa , mama, dada en ja. O ja en ze kan een kusje geven en high five en in haar handjes klappen. En klakken met haar tong, scheetjes laten met haar tong hahaha.