Het lijkt me heel leuk om alle mei-babies weer eens op een rijtje te zien! Heel benieuwd naar alle ontwikkelingen!
Plaats jij een foto van je kleintje? Noem dan ook:
• De geboortedatum 📅
• Een recente mijlpaal in de ontwikkeling waar je het meest trots op bent 💪🏻
Let op: elk kindje is natuurlijk anders. Dit topic is niet bedoeld om je teveel te richten op dingen die je kindje misschien nog niet kan en een ander kindje al wel. Het lijkt me gewoon leuk om te zien waar andere kindjes in de zelfde fase nu staan en dit met elkaar te delen.
-——————————————————
Ik zal het spits afbijten met mijn dochtertje Lexi.
Geboren op 18 mei.
Sinds kort zegt zij ‘mamama’ als ze op me af getijgerd komt en bij me wil zitten. Smelt 💕
Levi van 15 mei. Rolt heel de kamer door en loopt aan de twee handjes met papa en mama. Heel de dag aan het kletsen en lachen. Smelt momentjes als hij zwaait en papa of mama zegt.
Mijn dochter Nouk.
Kan sinds een week zelfstandig zitten en zegt de hele dag door papa en mama .
En sinds een week klapt ze op ‘klap eens in je handjes ‘ .
Eloïse, 8,5 maand oud. Professionele poepschuiver in wording want kruipen wil ze niet! Zitten lukt ook al aardig en ze kan sinds dit weekend kusje geven😍
Onze Lux van 10-05. Tijgert sinds een aantal weken heel de kamer rond! Ook heeft hij sinds een week zijn eerste tandje door en zit nu zo goed als zelfstandig. Ook geeft hij kusjes met een open mond😍😘
Hier nog een 5 mei kindje!! Hij kruipt al zo'n 2 weken in een noodgang het huis rond. Tijgeren heeft hij ongeveer 2 dagen gedaan. Ook staat hij al een poosje, wil nu alleen maar "lopen".
Zijn 6e tandje komt door🥳🥰.
Zo bijzonder hoe snel de ontwikkeling van dit kleine mensje gaat!
Isra 15 mei. Kruip al sinds 7 maanden, kan zelf al goed eten, altijd vrolijk, ze kan zelf zitten en zelf staan met steun van de bank. Enorm trots op haar!
Wat een leuk idee! Elke ontwikkeling van de kleine man ben ik ontzettend trots op ... zelf zitten gaat nu al heel goed. Vooruit kruipen probeert hij maar lukt nog niet zo goed 😌. Vinz is op 2 mei 2020 geboren 💙
Chiel is van 3-6-2020
Zitten doet hij het liefst. Hij trekt zich op aan papa en mama en geeft heerlijk natte kusjes met open mond en bijt soms ook als je even niet oplet😂
Verder hebben wij een lekker lui kereltje.