17 Reacties

2 jaar geleden

Hoi moeder Waar is precies..

2 jaar geleden

Wij gaan ook maar wij hebben wel een apart kaartje gekocht.. ik zou als ik jou was even bij het betreffende theater vragen. Ik weet namelijk ook niet of ze bij de ingang de kaartjes gewoon ‘per persoon’ scannen.

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Hoi moeder Waar is precies..
In dit geval in Purmerend

2 jaar geleden

Reactie op Linnyd

In dit geval in Purmerend
Wlke datum?

2 jaar geleden

Reactie op Linnyd

In dit geval in Purmerend
Op 13 Nov? Maar dat is 2+

2 jaar geleden

Oh wat leuk! Ik kom alleen maar 2+ voorstellingen tegen of is dat ook waar jullie heen gaan?

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Op 13 Nov? Maar dat is 2+
Ze zullen toch niet om haar id kaart vragen? Is een leeftijdsindicatie.

2 jaar geleden

Reactie op Linnyd

Ze zullen toch niet om haar id kaart vragen? Is een leeftijdsindicatie.
Oké.. daarom moeder.. Want vind ik het leuk.. Sorry dat op 14 Nov?

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Oké.. daarom moeder.. Want vind ik het leuk.. Sorry dat op 14 Nov?
https://www.jufroostheater.nl

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

https://www.jufroostheater.nl
Dankjewel 😇

2 jaar geleden

Omg wat leuk dit😳😳😳!!! 😅 wij zijn dol op juf roos. Nog even wachten voordat ze hier in de buurt is 🤪

2 jaar geleden

Ik zou verwachten dat je gewoon 2 kaartjes moet hebben. Is bij de bios ook zo. Maar dat kun je dan het beste daar navragen.

2 jaar geleden

Ik ben een paar weken terug met mijn zoontje van 4 geweest. Er waren heel veel jonge kinderen (waarvoor het ook behoorlijk lastig was om stil te zitten). De meeste ouders hadden voor iedereen van het gezelschap een stoel, waarvan dan een deel leeg waren omdat er kinderen op schoot zaten. Kon je bij het kopen van kaartjes niet zien of er qua betalen een leeftijdsgrens was? Waar wij waren waren de kosten voor kinderen en volwassenen bijvoorbeeld gelijk. Daar moesten de jongste kindjes dus ook gewoon betalen (terecht ook denk ik).

2 jaar geleden

Mijn schoonzus had 2 kaartjes nodig. Met 1 kom je er niet samen in. Haar zoontje zat gewoon op schoot.

2 jaar geleden

Ik heb het theater helaas nog niet kunnen bereiken, maar zal morgen weer een poging doen.

2 jaar geleden

Wij zijn vlak voor corona geweest met onze dochter van toen 2.5, moesten ook gewoon een kaartje voor haar hebben!

2 jaar geleden

Inmiddels theater gesproken en een extra kaartje gekocht. Vind het wel een beetje knullig dat dit niet in de voorwaarden staat..