Hoi hoi,
Ik ga binnenkort met mijn dochter van 1,5 naar een voorstelling van juf Roos, maar vraag me nu ineens af of zij op een eigen stoel moet zitten of op schoot? Ik heb maar 1 kaartje gekocht namelijk en zij blijft zelf echt nog niet stil zitten. Heeft iemand ervaring met theater en dreumessen?
Wij gaan ook maar wij hebben wel een apart kaartje gekocht.. ik zou als ik jou was even bij het betreffende theater vragen. Ik weet namelijk ook niet of ze bij de ingang de kaartjes gewoon ‘per persoon’ scannen.
Ik ben een paar weken terug met mijn zoontje van 4 geweest. Er waren heel veel jonge kinderen (waarvoor het ook behoorlijk lastig was om stil te zitten). De meeste ouders hadden voor iedereen van het gezelschap een stoel, waarvan dan een deel leeg waren omdat er kinderen op schoot zaten.
Kon je bij het kopen van kaartjes niet zien of er qua betalen een leeftijdsgrens was? Waar wij waren waren de kosten voor kinderen en volwassenen bijvoorbeeld gelijk. Daar moesten de jongste kindjes dus ook gewoon betalen (terecht ook denk ik).