24 Reacties

5 jaar geleden
Wij gaan expres niet op vakantie met de kleine want ik denk persoonlijk dat dat niet helemaal goed is. En zeker niet naar het buitenland. Hij is nu gewend aan dit huis en vind t al vreemd als we bij iemand anders zijn, laat staan als we overnachten op een andere plek.
En ik zou er een hekel aan hebben als andere mensen last zouden hebben van zijn huilen

5 jaar geleden
Oeh wat leuk zeg, kamperen in Frankrijk!! Doen wij normaal ook elk jaar, maar met de kleine nu (5 weken) vonden wij het toch wel spannend!
Snap heel goed dat je ook lekker wil gaan voor de andere 2 kinderen. Het is denk ik even goed nadenken wat je allemaal meeneemt en je zal denk ik met name druk zijn met de kleine dan met de andere kinderen en uitjes ben ik bang!
Ga je ver Frankrijk in? Dat autoritje lijkt mij ook spannend. Wij gaan volgende zomer gewoon lekker weer, dit jaar veilig nog huisje huren op waddeneiland!
Fijne vakantie!

5 jaar geleden
Wij zijn ook wezen kamperen met de caravan
Normaal gaan wij naar het buitenland maar nu zijn we 4 weken in Nederland gebleven
Ons dochtertje was 4 weken oud
Was prima te doen ze sliep zelfs heel goed
Ik zou zeggen lekker doen
Veel plezier

5 jaar geleden
Ik begrijp je! Is dit je eerste kindje? Chezz gaat altijd al overal mee naar toe sportclubs, verjaardagen , bbq's eigenlijk al vanaf de eerste week😅 het is een onwijs tevreden mannetje en merk nergens/nooit dat hij anders is of anders eet of anders slaapt en hij kan in ze eigen kinderwagen slapen dus dat is lekker vertrouwd 😊 vanaf het begin heeft hij 's nachts goed geslapen ( komt wel voor een voeding ) maar slaapt daarna weer door goed dag/ nacht ritme zegmaar😉

5 jaar geleden
Oeh wat leuk zeg, kamperen in Frankrijk!! Doen wij normaal ook elk jaar, ma ...
Ja heb de kinderen ook al verteld dat we minder gaan doen dan anders maar daarin tegen hebben we nu een camping met animatie dus denk dat ze zich prima gaan vermaken en de kampeerplek is nabij een vismeer voor papa meer hebben we niet nodig we gaan deze keer niet richting Middellandse zee maar minder ver en minder heet aan de Atlantische kust... spannend maar heb er veer vertrouwen en vooral zin in 😁

5 jaar geleden
Wat leuk zeg ons dochtertje gaat ook al vanaf dat ze 2 weken is elk weekend mee naar de camping. Ze slaapt dan gewoon in haar reiswiegje van de kinderwagen. Qe hebben ook een tentje voor haar als campingbedje, deze is vooral erg handig als we een dagje naar het zwembad of het strand gaan. Beschermd tegen de zon en tegen beestjes.

5 jaar geleden
Reactie op Zuster
Ik begrijp je! Is dit je eerste kindje? Chezz gaat altijd al overal mee n ...
Oeh wat heerlijk zeg! Scheelt dat je al ervaring hebt met de 2 andere kinderen!
Bij mij duurde het echt 1.5 week voordat ik voor het eerst met hem in een draagzak naar buiten ging en ruim 3 weken voordat ik voor het eerst naar opa en oma op bezoek durfde!
Mag ik vragen of je borst of flesvoeding geeft?
Ik borst...en hij kwam soms om de 1.5 uur dus vond/vind ergens heen gaan wel lastig.

5 jaar geleden
Wij gaan dadelijk ook kamperen met onze zoon. Dit hebben we ook gedaan met de oudste 2 alleen waren die iets ouder. Ik zou zeggen probeer het gewoon en blijf een beetje in de buurt zodat je als het niet goed gaat je naar huis kunt gaan. Maar mijn ervaring is dat het juist heel goed gaat!

5 jaar geleden
Wij hebben net met onze 6 weken oude baby gekampeerd. Ging prima, overdag en snachts. Gewoon gedaan alsof we thuis waren, dat heeft bij ons goed gewerkt. We hadden hem in het campingbedje, hij sliep er niet anders om! Fijne vakantie alvast!

5 jaar geleden
Bij mijn tweede ook gedaan! Ik vond het een waar feest. Ik liet hem in de kinderwagenbak slapen (campingbedje was toen bezet door de oudste). Kamperen op zich zelf is al een activiteit merkte dus dat daarnaast niet zoveel kan, bij ons werkte toen het beste pas aan het einde van de middag er even op uit. Maar hij sliep geweldig in de buitenlucht. Gaat meteen weer kriebelen, maar met een baby, peuter en kleuter en Corona hebben we besloten het dit jaar niet te doen. En vooral van genieten! En ook van de onhandige momenten. Je kan een (leeg) opblaas zwembadje ook goed als box gebruiken of het camping bedje

5 jaar geleden
Oeh wat heerlijk zeg! Scheelt dat je al ervaring hebt met de 2 andere kinde ...
Dat had ik met de eerste ook, ben toen vrij snel over gegaan op de fles omdat ik geen borst durfde te geven. Nu 5 jaar later bij nummer 2 heb ik er veel minder moeite mee... met familie/goede vrienden ben ik gewoon op me gemak en voed ik haar overal.
Als er andere mensen bij zitten trek ik me soms even terug... Maar vind het nu juist super handig nooit wat opwarmen,heb alles bij de hand

5 jaar geleden
Hi allemaal,
Wij gaan dit weekend kamperen met de vouwwagen. Ons meisje van 17wk gaat natuurlijk ook mee. Ik kijk onwijs uit naar het weekendje camping, maar de nachten worden wel koud zie ik.. ze slaapt in de bak van de kinderwagen, dus hoog en van de grond. Hebben jullie nog tips en trucs om de koude nacht zo comfortabel mogelijk te maken voor haar? Thnx alvast!