9 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee..... wij hebben al wel gekampeerd maar dat was met de camper, dit jaar gaan we met de tent.

3 jaar geleden

Wat ik handig vind: * Ielm pakje zodat ze lekker door het gras kunnen kruipen/lopen * Plastic teil als badje * deryan travelcot bedje * dikke slaapzak met mouwen Volgens mij heb je dan alles wel voor een gelukkig kind 😀 Ielm pakje wel echt een musthave dat scheelde hier enorm aangezien onze dochter echt geen minuut op een kleed ofzo blijft zitten Wij hadden ook nog een campingbedje mee als ‘box’ maar de travelcot is handiger in een tent denk ik. Of ga je met een caravan ofzo? Wij waren met de camper

3 jaar geleden

Onze dochter wordt volgende week 1 en zijn 2x gaan kamperen met dr. Wij hebben bij de Ikea zo'n kinderstoel gehaald. Makkelijk en compact om mee te nemen en zijn ook echt ideaal voor het douche! 👌 En idd iets van een Ielm of Onesie. Lekker warm en kunnen ze toch buiten spelen

3 jaar geleden

Hoi hoi, wij gaan ook weer kamperen met onze 2 guppies. Ielm pak is een musthave idd en vind zelf de opvouwbare bolderkar heel handig. Ook handig om alles mee te nemen naar de douche/zwembad. Vorig jaar m'n stokke flexibath meegenomen, kon onderweg spullen in, tijdens kamperen fijn badje. Travelcot was bij ons geen succes, meneer vond het veel te leuk dat hij erin kon rollen en meesleuren de tent door. Wij nemen dus gewoon het campingbedje mee. Hydrofiele poncho van nanami (kan natuurlijk ook ander merk, poncho is heel fijn na het douchen/zwemmen) Onze oudste was 9 maand toen we voor het eerst gingen kamperen en hebben hem toen geregeld vastgezet in de buggy tijdens de maaltijden, kinderstoel was niet nodig. Weet niet of je er al eentje hebt? Heb zelf de easywalker mini, past precies achter de passagiersstoel in de auto. En genoeg waspoeder/pods 😅 wasjes draaien was bij ons wel nodig vorig jaar.

3 jaar geleden

Wij hadden een thermosfles mee voor warm water, als dat dan nodig is hoef je niet lang te wachten tot je water kookt. Bij mooi weer namen we ook altijd een klein opblaasbadje mee zodat ze lekker in het water konden spelen en wij gewoon bij de tent konden blijven. Wij namen ook altijd de puckababyslaapzak mee.. konden we ter plekke kijken wat handig zou zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Xorin

Wat ik handig vind: * Ielm pakje zodat ze lekker door het gras kunnen kruip ...
Thanks voor je reactie! Is een ielm pakje ook handig als hij misschien ook op stenen kan kruipen? Of zou dat dan kapot gaan? 🤔 Ik twijfel een beetje tussen een ielm pakje en een overall. Is zo'n deryan bedje echt een must? Wij denken er nu aan om m gewoon op een luchtbedje naast ons te leggen (we gaan in een tent) maar twijfel ook wel of dat handig is

3 jaar geleden

Het Ielmpakje is waterdicht, dat vind ik het voordeel. Je hebt vaak s ochtends wel nat gras van dauw als je kampeert dat maakt bij zo’n pakje dan niet uit. Stenen tja daar slijt elk materiaal wel van lijkt mij.

3 jaar geleden

Nou ik vind de Deryan handig omdat het mijn dochter wat beperkt qua bewegen. In haar slaapt kronkelt en draait die alle kanten op. Da’s niet handig op een hoog hefbed..

3 jaar geleden

Zowel de deryan als ielm zijn goed te verkrijgen op Marktplaats trouwens. Vind je het niks, verkoop je het weer toch?