15 Reacties

3 jaar geleden

Toevallig afgelopen week gehad. Nu alleen nog een snottebel. En ons lekker aangestoken 😅(negatief getest hoor) slapen was drama, drinken deed ze wel goed, dat zou ik dan ook zoveel mogelijk aanbieden en verder een zetpil kan natuurlijk ook helpen. Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Toevallig afgelopen week gehad. Nu alleen nog een snottebel. En ons lekker ...
De snottebellen zijn niet aan te slepen hier zo zielig blijft lopen uit haar neusje. Slapen gaat slechter. Drinken goed, fruit ook. Maar avond eten niet maar komt wel weer. Binnen hoeveel dagen voelde jou kindje zich beter ? Ook zoveel huilen?

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

De snottebellen zijn niet aan te slepen hier zo zielig blijft lopen uit haa ...
Ja meer huilen dan normaal maar met name voor het slapen. Wilde eigelijk niet zelf in slaap vallen wat normaal geen probleem is, alleen maar in mn armen. Het begon woensdagavond en vrijdagavond sliep ze alweer makkelijker in. Nu dus alleen nog een snottebel maar wel weer een vrolijker kind. Eten gaat sinds gisteren beter. Was bij ons ook slecht avondeten. Donderdagavond zelfs een fles Extra gegeven omdat ze maar niet wilde slapen. Dat hielp gelukkig.

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Ja meer huilen dan normaal maar met name voor het slapen. Wilde eigelijk ni ...
Gelukkig maar. Hopelijk knapt de mijne ook met een paar dagen op. Zaterdag kwakkelen en gisteren echt goed ziek geworden

VRIEND

3 jaar geleden

Ons zoontje van tien maanden vorige week ook. Zo erg zelfs dat hij bijna geen stem meer had. Heb hem opgehaald van de opvang omdat ze zeiden “we zien dat hij huilt maar we horen hem niet” 😩. Van de melkfles moest hij heel veel hoesten (slijmvorming). Dus qua eten overgegaan op veel fruit- en groentehapjes, yoghurt (iig lekker koud voor keeltje) en veel water drinken. ‘s Nachts ui in bed zodat het snot loskwam. Heeft denk ik 1,5 week in totaal geduurd, nu net een paar dagen weer helemaal happy. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Eva L

Ons zoontje van tien maanden vorige week ook. Zo erg zelfs dat hij bijna ge ...
Waar heeft u ui gelegt? In bed of ergens op de kast? Want ik weet als ik ui in zijn bed legt, dan gaat zij sws aanraken 😀😅😀

3 jaar geleden

We hebben neusspray opgehaald bij de apotheek. Dat heeft ook echt enorm geholpen met het slijm oplossen

3 jaar geleden

Ons dochtertje is al ruim een maand aan het kwakkelen.. eerst snotneus, toen leek ze er vanaf en toen begon het hoesten. Ze leek wel een zeehondje zó zielig. Toen ging ze slijm ophoesten en werd ze weer snotverkouden, vorige week ha geweest en had ze lichte oorontsteking maar dat moest vanzelf beter gaan. Heb haar 1x een zetpil gegeven toen ze koorts had. Eten en drinken is gelukkig goed blijven gaan maar oh wat is slapen een drama 😓

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Ons dochtertje is al ruim een maand aan het kwakkelen.. eerst snotneus, toe ...
Dit heeft mijn dochter nu allemaal tegelijk...

3 jaar geleden

beetje geslapen vannacht? Dat van die ui is wel een goede tip, dat hebben wij ook gedaan. Een ui snijden en dan onder haar ledikantje zetten. Stinkt lekker maar helpt wel voor de luchtwegen!

3 jaar geleden

Reactie op Corine-24

beetje geslapen vannacht? Dat van die ui is wel een goede tip, dat hebben ...
Vannacht minder geslapen veel hoesten. Wij doen Luuf in een bakje met warm water heerlijk. Verwijd lekker de lucht wegen

3 jaar geleden

Ons zoontje is ook sinds zaterdag heel hees en een droge hoest. Snotneus heeft hij eigenlijk altijd😅. Hoesten doet hem wel pijn dus we geven hem een hoestdrankje. Verder kunnen we er helaas niet zoveel mee denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Ons zoontje is ook sinds zaterdag heel hees en een droge hoest. Snotneus h ...
O welke hoestdrank heb je ?

3 jaar geleden

Reactie op Lisaas

O welke hoestdrank heb je ?
Deze hebben wij

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op gulluzar

Waar heeft u ui gelegt? In bed of ergens op de kast? Want ik weet als ik ...
Wel in het bedje maar verstopt achter een knuffeltje 🤪. Anders misschien op een nachtkastje zetten inderdaad? Leek wel echt te helpen in ieder geval.