10 Reacties

5 jaar geleden

Mijn kleine man heeft er ook last van gehad ! Advies van de huisarts was zoutoplossing neusspray. En ik legde een gesneden ui in gekookt water onder zijn bedje

5 jaar geleden

Mss een domme vraag, maar hoe weet je dat je baby keelpijn heeft?

5 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Ik heb hier een baby die snotterd en veel niest. Af en toe na een nies of hoest, huilt ze een beetje.. ik denk dat ze wel eens last hiervan kan hebben, maar ik zal ook echt niet weten hoe je dit moet weten hoor.. denk een beetje je gevoel..

5 jaar geleden

Reactie op Bubble32

Net zoals bij grote mensen hoor je het aan de stem.

5 jaar geleden

Ik zou ook neussprayen met zoutoplossing. En als het niet voldoende werkt naar de huisarts gaan die kunnen dan een xylometazoline voorschrijven voor de hele kleintjes

5 jaar geleden

Neusspray werkt niet voor de keel ;) ik ben nu aan de groentehapjes begonnen, in bevroren vorm = waterijsjes effect 馃檪

5 jaar geleden

Mijn zoontje is al twee dagen een soort hees/schor. Zat ook te denken dat het misschien keelpijn zou kunnen zijn. Hij is verder niet echt verkouden, maar ook niet super fit.

5 jaar geleden

Reactie op LKM_

Mijn zoontje is al twee dagen een soort hees/schor. Zat ook te denken dat h ...
Drinkt hij nog wel goed?

5 jaar geleden

Reactie op Trudy

Drinkt hij nog wel goed?
Ja dat wel!

5 jaar geleden

Reactie op Trudy

Neusspray werkt niet voor de keel ;) ik ben nu aan de groentehapjes begonne ...
Het verzacht de prikkelingen van de keel! K.N.O heb allemaal met elkaar te maken! Na drie kinderen op de wereld gezet te hebben heb ik er gaande weg toch wel wat mee te maken gehad helaas.馃槈馃槙