23 Reacties

5 jaar geleden

Wipstoeltje werkt voor mij het beste, op schoot ook wel maar dan zie ik haar niet goed en zit ik ook onder 😅

5 jaar geleden

Bij ons in de stokke triptrap. En dan echt het zitje, niet de newbornding.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Kinderstoel doe ik persoonlijk echt pas als hij zelf goed kan zitten. Zo slecht voor de rug en nek als ze nog niet zelf kunnen zitten. Hier gebruiken we de stokke newborn op de triptrap of op schoot.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Kidsmill, soort van stokke.

5 jaar geleden

New born zitje van Stokke

5 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Wipstoeltje werkt voor mij het beste, op schoot ook wel maar dan zie ik haa ...
Dat zou ik dan doen als mijn man ook thuis is. Alleen begin ik daar niet aan😂

5 jaar geleden

Stokke stoel met newborn set omdat hij nog niet kan zitten

5 jaar geleden

Hier ook de triptrap in het zitje, wipstoel vindt ie echt niks aan. En ja zijn nek en rug, ik wil niet weten hoe zijn rug voelt als ik zie hoe hij aan het omrollen is de hele dag. Die is zo flexibel als wat

5 jaar geleden

Hier ook stokke triptrap met newbornzitje 👶🥕🥔🥦

5 jaar geleden

Hier in de wipstoel op tafel of op de bar.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Zoë krijgt haar hapjes in een plastic zitje, meestal zet ik het zitje gewoon op de bank naast me Ideaal om schoon te maken en ze zit er heel stevig en mooi rechtop in

5 jaar geleden

Wipstoeltje op tafel idd

5 jaar geleden

Aan tafel. Stokke stoel met een newborn kuipje ( weet de echte naam niet )

5 jaar geleden

In de kidsmill stoel met newbornset. Zitten is nog niet goed op deze leeftijd en hierin gaat het perfect.

5 jaar geleden

Hier ook een stokke met newborn set! Ideaal dat ding!

5 jaar geleden

Kidsmill met newbornset, echt ideaal!

5 jaar geleden

Wipstoeltje :)

5 jaar geleden

Stokke newborn set. Ideaal ding!

5 jaar geleden

Wipstoeltje thuis 😇. Op het werk in de kinderopvang hebben we een houten kinderstoel met een wittw kuip erin. Voor de baby's die nog niet zelfstandig zitten.

5 jaar geleden

Deze