4 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou wat meer laagjes aantrekken en dan kan je altijd wat uit doen! Voetenzak lekker weglaten en misschien nog wel lekker op de fiets een dunner mutsje op! Stiekem denk ik wel dat je goed aanvoelt wat jouw kleine prettig vind😁

3 jaar geleden

Ze zitten stil, daarom doe ik nu nog winterjas, muts, sjaal aan en in voetenzak in de buggy aan. Fietsen hebben we nog niet gegaan. Zelf heb ik ook nog een winterjas en sjaal om.

3 jaar geleden

Ik heb voor in de tuin haar winterjas met een IELM pak erover gedaan. En dan slofjes van playshoes. In de buggy zou ik of het pak over de jas doen of de voetenzak. Geen sjaal, muts en handschoenen denk ik. Ik vond het lekker zacht buiten en mijn dochtertje was ook lekker warm.

3 jaar geleden

Wij zijn vanmiddag gaan wandelen, ik had zelf ook geen vest of jas aan. Zoë had een romper aan met korte mouwen, daarover een legging en shirt met lange mouw, daarover een vestje. Sokjes en slofjes en ik heb de voetenzak tijdens het wandelen niet helemaal dicht gemaakt, gewoon lekker over haar beentjes en was prima te doen zo.