4 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb nu een slaapzak van 1tog van ergopouch (mouwloos). Voor de nacht heeft hij een romper zonder mouwen aan en een (dunne) pyjama. Overdag dan een romper zonder mouwen + een shirt met lange mouwen of een T-shirt zoals vandaag een gister. Het blijft bij ons boven nu sowieso 20 graden met dit weer. Vind het soms ook lastig hoor! Vooral omdat het idd kan afkoelen later in de nacht.

3 jaar geleden

Overdag ligt de kleine zonder slaapzak, met kleding en deken in bed. In de nacht met haar winterslaapzaak zonder mouwen. Dun truitje over mouwloze romper. En dan onder een deken.

3 jaar geleden

Overdag ligt onze dochter zonder slaapzak en gewoon in haar kleding. Snachts hadden we tot 2 dagen terug de binnenzak van puckababy met romper kort eronder. Maar het is al 2 dagen redelijk warm dus nu de buitenzak, met mouwen, en romper kort eronder. Ze heeft het prima qua temperatuur als ik haar nekje voel. En kan altijd extra dekentje erover leggen!

3 jaar geleden

Voelde net bij mijn dochter idd voelde ze wel iets warm. Morgen de mouwen eraf ritsen en dan als volgt, mouwloze romper, dun shirt lange mouwen en dan slaapzak zonder mouwen