13 Reacties

3 jaar geleden

Lastig he, je kunt ook een lange mouw romper met alleen een broekje. Scheelt toch een laagje.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij doen gewoon romper met korte mouwen aan en dan een lange mouwen T-shirt die beetje dun is er over heen Met een lange broek aan

VRIEND

3 jaar geleden

Vestje over een t-shirt! Ik merk dat ze het heel snel warm heeft. Thuis laat ik dr ook op blote voeten lopen/ kruipen... op kinderdagverblijf toch sokken aan... weet niet zo goed wat daar allemaal heerst enzo

3 jaar geleden

Hier gewoon even geen trui meer, maar dun lange mouw T-shirt over een mouwloze romper en wel gewoon een lange broek.

3 jaar geleden

Ik had Hanna vanochtend romper met korte mouw en lange mouw t-shirt erover maar ze was echt mega warm. Dus later alleen romper gedaan met korte mouw, t-shirt kan makkelijk dus!

3 jaar geleden

Ik had mijn zoontje vandaag gewoon een romper met korte mouw, T-shirt korte mouw en een short aangedaan en hij was nog aan het zweten buiten, had wel voor de zekerheid een lange broek mee voor moest hij het fris krijgen :)

3 jaar geleden

Mijn zoontje draagt altijd een romper met korte mouwen, zelfs in de winter omdat hij het snel warm krijgt, ben heel benieuwd hoe dat gaat in de zomer, vorige jaar was het drama aangezien we toen ook op zolder sliepen. Hij heeft nu gewoon shirt met lange mouwen en dan doe ik geen jas voor naar buiten maar een dun dekentje

3 jaar geleden

Het is hier buiten warmer als binnen 🤣 Een T-shirt had ook makkelijk gekund.

3 jaar geleden

Wij hebben ons meisje vandaag ook al in korte mouwen gelaten hoor, het was enorm warm dus waarom niet.. .we hebben altijd een vestje en jas bij voor als ze het kouder krijgt. Slapen doet ze in body met lange mouwen.

3 jaar geleden

Ik had een rompertje met lange mouw en tuinbroek en geen sokjes aan toen we gingen wandelen😬