36 Reacties

3 jaar geleden

Het valt heel klein!

3 jaar geleden

Valt wat klein maar kwaliteit wel goed :)

3 jaar geleden

Super leuke kleding vind ik alleen sommige truien hebben geen knoopjes dus moet je over het hoofdje trekken, niet handig!

3 jaar geleden

Naar mijn mening eerder groot 😅 de mini (tot 12 maanden) collectie en de baby jongens/meisjes verschillen heel erg. Wij hebben zelf maar een klein meisje en in de ene 74 heeft ze bijv ´water in de kelder’ terwijl ze in de andere 74 nog lang niet past 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

denk dat het er ligt wat je koop. ik heb juist 2 baggie broeken die heel groot vallen van sara. alleen je heb maten zoals 9/ 12 maanden maar die zijn voor mijn zoontje vaak te klein . ik heb dus maat 12 maanden . hij zit nu in 80/86 en hij wordt volgende maand 1 jaar

3 jaar geleden

Maten en kwaliteit verschillen heer erg per kledingstuk soms past hij in een maat 80 en soms is het nog te groot en kwaliteit kan ook heel erg verschillen. Wel hebben ze hele leuke kleren voor jongens 😍

3 jaar geleden

Hoe het valt verschilt per kledingstuk. De kwaliteit vind ik echt flut, snel pluisjes, na 3 keer dragen al een naadje van een broek los, dat soort dingen. Ik koop de meeste kleding bij H&M, Zeeman en Hema, die kwaliteit vind ik een stuk beter!

3 jaar geleden

Vind de kwaliteit heel fijn. Zachte stof. Zie hier 2 vestjes. Wit is maat 80 en geel 74. Maar toch wel duidelijk verschil. M’n dochter gaat nu naar 74 maar deze vesten zijn nog echt te groot.

3 jaar geleden

Mijn zoontje draagt bijna alles van Zara! 🤎 Af en toe ook wel eens H&M, feetje, noppies en af en toe een leuke vondst bij de zeeman (dat is nu sinds de lockdown heel lang geleden😅). Ik vind het hele fijne kleding, valt wel wat kleiner maar niet dat je een maat groter moet bestellen ofzo! Alleen zit je sneller in een grotere maat. Dit broekje is mijn favoriet! Heb ik in iedere maat gehad en zit heel comfortabel😃

3 jaar geleden

Ik snap het niet, ik vind het echt extreem groot vallen 😂 ons zoontje heeft van alle andere merken nu ongeveer 80/86, maar van de Zara verzuipt hij echt nog in 86.

3 jaar geleden

Alles vanaf maat 50-80 valt klein maar daarna groot ofzo had het ook met de kleding van m'n zoontje in 86 verzuipt hij ineens. Maar ben dol op Zara inderdaad zulke leuke kleding voor jongens en heerlijke stofjes.

3 jaar geleden

Maat verschilt per item heel erg, 86 trui Kan groot zijn en dan 86 vestje ineens heel klein! Maar leuuuuu

3 jaar geleden

Hier heel veel can de Zara! Erg fijn en blijft mooi

3 jaar geleden

Newborn collectie valt wat klein en de baby meisjes/jongens collectie valt ruim is mijn mening. Bijna alles van Zara gecombineerd met Hema en h&m en wat duurdere merkjes phill&phae, konges slojd, maed for mini, nixnut en one more in the family die in daarna weer verkoop op Vinted.

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Mijn zoontje draagt bijna alles van Zara! 🤎 Af en toe ook wel eens H&M ...
Wat een scheet🥰

VRIEND

3 jaar geleden

De truien/shirts groot, de broeken wel prima is de ervaring hier. Maar die van ons heeft ook wel een beetje dikke billen 🤗

3 jaar geleden

Reactie op SENA5

Wat een scheet🥰
Haha lief!!

3 jaar geleden

Ik heb 3 zoons en de spijkerbroeken vind ik echt super fijn! Niet duur en perfecte pasvorm! Shirts heb ik geen ervaring mee want dat is niet mijn smaak😄

3 jaar geleden

Ikzelf (maar heb een dochter) vind de kleding vaak heel mooi volgens de nieuwste mode trends en kleuren maar extreem onpraktisch (denk aan geen drukknoppen onder en of onhandige priegelige sluitingen etc).

3 jaar geleden

Reactie op YMK

Ikzelf (maar heb een dochter) vind de kleding vaak heel mooi volgens de nie ...
Helemaal mee eens! Zo mooi, maar soms laat ik echt iets liggen omdat ze bedacht hebben dat er geen opening is voor verschonen bij bijv een tuinbroekje.