36 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Elly1988

Ik heb 3 zoons en de spijkerbroeken vind ik echt super fijn! Niet duur en p ...
Hier ook spijkerbroeken voor mijn zoon. Wel de regular, zitten perfect.

3 jaar geleden

Ben super fan van de zara kleertjes voor mijn 2 dochters maar ik heb ook dat maat erg verschilt per item bij mij valt het dan meestal juist wat groot uit dan groeien ze er gelukkig vanzelf nog in.🙃

3 jaar geleden

Ik vind het hele mooie en goede kwaliteit kleding en de maat verschilt. Met heel veel dingen merk ik toch dat mijn dochter geen “zarababy” is, wat ik echt heel jammer vind. Ze is lang en smal waardoor heel veel dingen super groot uitvallen en andere juist weer perfect. Shirtjes hebben vaak geen knoopjes en de openingen om het hoofdje doorheen te halen is vaak vrij smal. Ik krijg bij sommige shirts niet eens haar hoofdje er door terwijl ze helemaal geen groot hoofd heeft 😂

3 jaar geleden

Mijn ervaring is dat broekjes klein vallen (dochter heeft maat 74 maar zara broekjes maat 80) en shirts heel erg oversized (74 is nog vrij ruim).

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft best wat van zara en de kleertjes blijven echt mooi.. wel merk ik dat bij haar de broekjes precies op maat vallen, en de shirts enzo vaak nog wat lang zijn bij de mouwen...

3 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Mijn zoontje draagt bijna alles van Zara! 🤎 Af en toe ook wel eens H&M ...
Ahhh wat een scheetje !!! Welke broek is dit ?

3 jaar geleden

Reactie op Valerisan

De truien/shirts groot, de broeken wel prima is de ervaring hier. Maar die ...
Ik gebruik de kleding van BolleBillen, daar passen wasbare luiers in maar misschien voor gewoon dikke billen ook wel handig dan 😂

3 jaar geleden

Reactie op JBVR

Ahhh wat een scheetje !!! Welke broek is dit ?
Haha dankje! Het is dit broekje 😌🤍

2 jaar geleden

Ik koop alles bij Zara. Ook ik vind het ruim vallen vanaf maat 80/86 maar dan doe ik er een slagje in. Zoveel leuke en betaalbare dingetjes!

2 jaar geleden

Reactie op Anna🤍

Mijn zoontje draagt bijna alles van Zara! 🤎 Af en toe ook wel eens H&M ...
Wat een mooi zoontje heb je daar!

2 jaar geleden

Reactie op Gorecki

Wat een mooi zoontje heb je daar!
Wat lief!

2 jaar geleden

Voor mijn zoontje vallen ze enorm groot uit 🙈

2 jaar geleden

Reactie op XSaar

Voor mijn zoontje vallen ze enorm groot uit 🙈
Vind ik nu ook! Mijn zoontje heeft nu een nieuwe jas van de Zara in maat 86 en zit super ruim.

2 jaar geleden

Ik word gek van zara soms.. net nog schoenen 22 bestelt dan zelf te lang gewacht was 22 al uitverkocht 😑 dan maar 23 bestelt en ineens zie ik om 00:00 dat 22 er weer was 🤦🏻‍♀️ maar al met al ik vind de kleding altijd wel leuk ik hou van een klein beetje apart ze vallen redelijk groot (vind ik)

2 jaar geleden

Heb toevallig gisteren bij Zara een leren broekje gehaald, maat 86 (binnenkant stof dus flexibel en lekker warm) en een spijkerbroekje in maat 74... weet nu dus niet zo goed of de 74 gaat passen maar de 86 zit eigenlijk perfect terwijl de 86 van t spijkerbroekje hugeeeee leek 😅

2 jaar geleden

Broeken klein en shirts groot > perfect voor ons zoontje want die heeft korte beentjes en bolle buik ☺️