26 Reacties

3 jaar geleden

Ik koop tot nu toe bijna alles via Vinted, daar kan je echt mooie kleren vinden voor een leuke prijs, en zo krijgen kleren ook een tweede leven :). Ook veel nieuwe kleding trouwens (nooit gedragen), juist in die kleinere maten omdat babies daar sneller uit groeien

VRIEND

3 jaar geleden

C&a of h&m hebben ook leuke betaalbare kleding! Ik koop zelf ook veel bij Vinted! En verkoop het ook daar weer door voor een klein prijsje

3 jaar geleden

Zara baby Kix Facebook Marktplaats H&m C&a Schattige babykleertjes

3 jaar geleden

Hema!

3 jaar geleden

H&M, Zeeman, babystyling en ik koop heel veel op marktplaats vooral van babystyling

3 jaar geleden

Facebook marketplace. Marktplaats en ali express

3 jaar geleden

Ik kocht altijd bij de zeeman dus zit te wachten tot dat die open gaat. Heb nu wat dingen besteld bij de henm bevalt ook goed en kiabi.nl voor broekjes

3 jaar geleden

Instagram kastje van...

3 jaar geleden

Ik ben wel fan van Prénatal.

3 jaar geleden

Ik koop en verkoop veel op vinted.. ik heb aan de kleertjes van mijn dochter gezien hoe weinig ze het aan heeft gehad.. en voor leuke prijsjes verkocht.. en voor dat geld weer ‘nieuwe’ kleertjes via vinted uitgezocht.. vind webshops niet zo, dus even op deze manier tot de winkels weer open gaan

3 jaar geleden

Vinted is echt mijn nieuwe verslaving, zoveel leuke dingen!

3 jaar geleden

Bijna bijna elke zaak kan je online kijken wat je wilt hebben en het in de winkel ophalen! Zo kan je ook bijv bij zeeman gewoon weer kleertjes halen

3 jaar geleden

Bijna bijna elke zaak kan je online kijken wat je wilt hebben en het in de winkel ophalen! Zo kan je ook bijv bij zeeman gewoon weer kleertjes halen

3 jaar geleden

Weg geef winkels tweedehands kleding zaken.

3 jaar geleden

Pak gewoon het mooiste eruit

3 jaar geleden

Online bestellen, en bij veel zaken kun je nu inmiddels ook "click & collect" bestellen (online of telefonisch bestellen, en dan op een afgesproken tijdstip ophalen). En anders een oproep doen op weggeef en 2ehands groepen op facebook? Zo ben ik met mijn eerste dochter ook aan heel veel kleertjes gekomen voor heel weinig. Oh en Marktplaats misschien ook een optie.

3 jaar geleden

Reactie op Fraukel

Vinted is echt mijn nieuwe verslaving, zoveel leuke dingen!
Ik snap niet hoe vinted werkt🤭 bijv er staat 2 euro bij een item en die persoon verkoopt alleen dat item .. moet je dan 6 euro verzend kosten betalen?

3 jaar geleden

Hoi Ilona, Ik heb gister toevallig 2e hands kleding op mogen halen. Ik heb het gesorteerd wat ik niet mooi vind en wat te klein is bv .. Gaat weer terug nu zie ik dat er ook merk bij zat timbelands en river woods😎 dat zit nu dus even in de wasmachine. Waarom kleertjes kopen als je dat geld ook nog voor andere doeleinden kan gebruiken😀😅

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen weer bij zeeman en wibra dingetjes afgehaald! Gewoon contact via facebookchat opgenomen met het filiaal en gevraagd om fotos van de collectie

3 jaar geleden

Hema! Kan je ook online shoppen.