26 Reacties

3 jaar geleden

Vinted, kledingpakketten via marktplaats (mooiste eruit zoeken), kastje van via Instagram, Hema. Tweedehands kleertjes zijn vaak nog als nieuw. Zoveel leuks voor weinig geld en beter voor milieu zo. Heb bakken voor volgende maten, zodat ik wanneer ik wat nodig heb tzt er zo uit kan halen. Wat nu nog niet het seizoen is, schat ik in dat bijv in de zomer maat 80 heeft en dus nu al de zomerkleertjes koop, wat de meesten nog niet kopen nu:).

3 jaar geleden

Hoi Ilona, Ik heb gister toevallig 2e hands kleding op mogen halen. Ik he ...
Waar heb je tweedehands kleren mogen weghalen als ik vragen mag

3 jaar geleden

Marktplaats, daar staan vaak kledingpakket op. Ik had laatst 2 vuilniszakken vol voor €40. Super veel leuke kleding. Wat ik minder vond weer verkocht op marktplaats voor €25. Zo heb je voor een klein prijsje veel leuke kleding. Staan mooie pakketten op.

3 jaar geleden

Vinted, kledingpakketten via marktplaats (mooiste eruit zoeken), kastje van ...
Hier het zelfde ben nu hezig met mt 86 en 92 te scoren 86 voor de zomer 92 voor de winter.

3 jaar geleden

Reactie op ilona01

Waar heb je tweedehands kleren mogen weghalen als ik vragen mag
Hoi ilona, Ik woon nu in belgië maar toen ik in nederland nog in zwolle woonde wist ik ook hoe ik eraan kon komen. Vaak zijn het winkels met een christelijke achtergrond en willen ze anderen helpen. Je kan ook op faceboek zoelen naar jou stad of postcode en dan weggeefhoek. En anders vraag het bij jou gemeente na of er zulke winkeltjes zijn. Misschien kringloopwinkels na kijken🥰hoop dat je ook geluk mag hebben. Je mag mij altijd meer info vragen. Succes