40 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb sinds 7 maanden een knuffel erbij gelegd en daar doet ze nu steeds meer mee. Af en toe heeft ze de zebra echt vast haha. Voor mijn gevoel vindt ze dat toch wel fijn en wie weet helpt het jou baby ook. Gewoon proberen!

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Ik heb sinds 7 maanden een knuffel erbij gelegd en daar doet ze nu steeds m ...
Welke knuffel heb jij?

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft deze (zie link) sinds 2 maanden. Is nu 8.5 maand bijna. Ik vind t fijn want hij is een beetje groot waardoor ze hem niet kwijt kan raken en ze knuffelt er echt mee sinds kort. Lijkt haar wel ‘steun’ te bieden en ze is er echt wel steeds meer gek op. Had eerst meerdere kleine knuffeltjes geprobeerd maar die kon ze dan niet terug vinden enz https://jelly-shop.nl/artikel/10344/jellycat-bashful-cottontail-konijn-medium-31cm.html

3 jaar geleden

Ze heeft een kroellapknuffel ze geeft er niet echt om denk ik. Maar m'n man is overtuigd dat het werkt(beter slaapt) 😅

3 jaar geleden

Die van ons is helemaal gek op de happy horse knuffel. Als we haar in bed leggen wordt ze er ook rustig van.

3 jaar geleden

Ons dochtertje heeft zichzelf een giraffe knuffeldoek toegeëigend. Van de een op andere dag had ze deze echt als haar knuffeltje vast, ze slaapt er heerlijk mee.

3 jaar geleden

Die van ons heeft er eentje sinds een maand of 2,5. Sleept hem nu overal mee naar toe!

3 jaar geleden

Mijn meisje kan niet zonder der happy horse platte konijntje. Als we haar in bedje pak ze het gelijk. En kroelt ze ermee. We hebben er 3 zodat we kunnen wisselen. Ik legde hem in het begin na de was een nachtje bij mij dat m’n geur eraan zat. Ik vind het fijn dat het haar troost en liefde geeft.

3 jaar geleden

Wij hadden meerdere knuffeldoekjes, echter mijn dochter legde deze steeds midden op haar gezicht en dan met name op haar ogen en neus (risico rebreathing!). Nu hebben we heel kaal enkel een katoenen spuuglapje van de IKEA die we alsnog iedere nacht van haar gezicht halen 🙈

3 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt al sinds dat die 3 maanden is met de happy horse knuffeldoekje en dan het aapje, hij heeft er en kroelt er gelijk mee. (Kan volgens mij echt niet zonder) en hij heeft van happy horse het knuffel aapje en die stopt in zijn mond en daar gaat die de kamer mee, maar echt slapen alleen de knuffeldoekjes

3 jaar geleden

Reactie op MF088

Wij hadden meerdere knuffeldoekjes, echter mijn dochter legde deze steeds m ...
Mijn zoontje gooit het ook altijd op zijn gezicht, want hij kroelt er mee om in slaapt te vallen, later op de avond ligt hij sowieso al dwars in zijn bed en de doekjes of op de grond of weet ik veel waar 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt met een hydrofiele doek, best handig qua kwijt kunnen raken :)

3 jaar geleden

Ons dochtertje slaapt ook met een knuffeltje. Wisselen wel elke week af, zodat de ene in de was kan en ze niet gaan hechten aan een specifieke knuffel.

3 jaar geleden

Vanaf week 1 ligt er een knuffel bij in bed. Maand 2 waren er 2 knuffels en sinds maand 5 hebben we een speendoekje aan zn speen gemaakt. Dan hoeven we niet zo meer te zoeken als hij hem uit zn bed gooit 😂

3 jaar geleden

Reactie op Lianne-27

Mijn meisje kan niet zonder der happy horse platte konijntje. Als we haar i ...
Wij hebben ook 3x dit konijn. Hier leg ik hem dicht in de buurt van haar hand en ze pakt hem vaak zelf tijdens het slapen.

3 jaar geleden

Wij hebben sinds 3 maand een tuutendoekje van done by deer. Daarmee vindt ze altijd zelf haar tuutje terug 🙈

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt al heeeeel lang met een knuffeltje. Hij ligt altijd bovenop haar gezicht 🤣

3 jaar geleden

in begin had mijn kleine tot 2 maanden een knuffeldoekje. en nu slaapt hij met zijn aapje. uit de blokker doos. . je ziet ook als die hem kwijt is in ze slaap dat ie het echt aan zoeken is. meestal ligt hij op zijn zij en dan heeft ie ze arm er overheen

3 jaar geleden

Reactie op chelsey12

Welke knuffel heb jij?
Zebra van de hema

3 jaar geleden

Al heel vroeg dit konijn. Eerst achter tegen haar hoofd zodat ze een geborgen gevoel had en nu heeft ze soms haar armen rond de knuffel en als ze wakker is ligt ze ermee te spelen.