40 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook met een knuffel een platte die aan de speen zit en met een T-shirt met de geur van mij. Dat T-shirt met je eigen geur das de beste tip ooit die ik kreeg bij de eerste

3 jaar geleden

Hier is er eentje helemaal gelukkig met haar lama knuffel haha. Vanaf het begin al favoriet en inmiddels knuffelt ze er ook echt mee in haar slaap. Onwijs schattig

3 jaar geleden

Toen hij naar het kdv ging een knuffeltje geïntroduceerd om mee te nemen. Als we hem op bed leggen, pakt hij altijd gelijk zijn knuffeltje, zo schattig!

3 jaar geleden

Waarom mag ze geen knuffel dan? Mijn zoon heeft sinds zijn geboorte al een knuffel. Kinderen met hun knuffel vind ik het het schattigste ooit.

3 jaar geleden

Hier het popje van little dutch. Hij knuffelt er niet echt mee. Maar zijn handje raakt ligt wel altijd op de knuffel 🥰

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft 2 happy horse platte konijntjes. Die heeft ze het liefst allebei. Elke hand 1. Ze pakt ze direct als ze in bed word gelegd

3 jaar geleden

Ons meisje slaapt al heel lang met een happy horse knuffel (hondje). Vind ze erg fijn.

3 jaar geleden

Hier 4 dezelfde knuffels in bed, als hij ze ziet gaat hij helemaal lachen en pakt hij zijn duimpje, dan weet hij dat het bedtijd is. Hij wordt snachts wel eens wakker omdat hij z'n knuffel kwijt is, krijgt hij zelfs met 4 knuffels voor elkaar 😂 Het helpt bij ons zeker voor beter slapen

3 jaar geleden

Hier al vanaf het begin twee platte knuffeltjes van Happy Horse. Een aapje en een hondje. Het hondje is favoriet. Hij heeft zelfs liever dit knuffeltje bij zich dan zijn speen ‘s nachts.

3 jaar geleden

Ons meisje heeft altijd 2 hydrofiele spuugdoekje bij haar, zonder slaap ze ook echt niet..! Geeft ons een veilig genoeg gevoel aangezien ze redelijk door de stof kan ademen als hij rond de neus zou liggen.

3 jaar geleden

Hier geven we onze dochter van 9 maanden de Ella Doudou van het merk Dimpel. Super zacht en ze zit er aan te frunniken met haar vingertjes, liefjes 🥰 Tijdens haar dutjes blijft de knuffel liggen. S avonds krijgt ze de knuffel bij haar, maar ik haal die weg als we zelf gaan slapen voor alle zekerheid. Eens ze slaapt, mist ze de knuffel meestal niet. Er wordt aangeraden om te wachten met een knuffel in bed tot ze een jaar zijn. Ook al zie ik niks verkeerd als ze met de knuffel slaapt, toch wacht ik liever nog even om de knuffel permanent te laten liggen terwijl wij zelf slapen. Voor m’n gemoedsrust... 😅

3 jaar geleden

Oh ja, ze krijgt de knuffel (en tuut) ook enkel maar voor t slapen en dutjes! Overdag heeft ze andere knuffels om mee te spelen zo dat die ene speciaal blijft voor bedtijd. En meerdere aangekocht om te kunnen wassen en wisselen. Plus makkelijk bij te kopen 👌🏼

3 jaar geleden

Ik geef mijn dochter een stuk of 5 speentjes mee naar bed en daar zit ze dan mee te spelen voor slapen gaan 🤣 Iets van stof vind ik toch wel wat eng, heb soms wat duns van plastic, zoals een spiegeltje of een rammelaartje erbij als ze echt nog niet wil slapen, maar ik wacht nog even tot ze wat ouder is tot ik een knuffeltje doe denk ik. Ze slaapt verder prima en ook overdag speelt ze liever met iets anders dan een knuffel.

VRIEND

3 jaar geleden

Hier hebben wij altijd in zijn bed Woezel knuffel. En zijn hondjedoek Zonder die 2 knuffels slaap hij echt niet

3 jaar geleden

Ik denk dat deze foto genoeg zegt, haha. Z'knuffelkonijn van de Hema is echt zn favoriet al vanaf 3 a 4 maanden. Gebruikt hij alleen bij het slapen en soms als hij moe is. Ik heb er echt geen problemen mee. Het geeft hem juist een stukje veiligheid en warmte. Ik denk dat het juist ook goed is voor je kind

3 jaar geleden

Reactie op HuisjeH

Mijn dochter heeft 2 happy horse platte konijntjes. Die heeft ze het liefs ...
Deze foto is zó zoet 😍😍

3 jaar geleden

Reactie op LKM_

Hier al vanaf het begin twee platte knuffeltjes van Happy Horse. Een aapje ...
Mijn zoontje ook, hij stopt die knoopjes die onderaan de knuffel zitten in zijn mond en sabbelt eraan 😂

3 jaar geleden

deze knuffel altijd bij het slapen.maar geef hem nu ook wat vaker en dan merk ik dat hij opkwam rustiger wordt vooral nu 4 van z’n tanden uitkomen. Heb een reserve achter de hand😅

3 jaar geleden

deze knuffel altijd bij het slapen.maar geef hem nu ook wat vaker en dan merk ik dat hij opkwam rustiger wordt vooral nu 4 van z’n tanden uitkomen. Heb een reserve achter de hand😅

3 jaar geleden

Reactie op Wumi

Ik geef mijn dochter een stuk of 5 speentjes mee naar bed en daar zit ze da ...
Mijn zoontje speelt met zijn knuffeldoekjes in bed als die nog niet gaat slapen, hele verhalen hoor je dan. Hij kan nu ook zelf staan in bed dus nu een nieuw spelletjes alles op de grond gooien en dan heel hard schreeuwen 😂