7 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze fase ook gehad en wat hier hielp ( ook al is dat heel lastig 😣) om het pas na een tijdje terug te geven als ze heeft geaccepteerd dat hij weg is.. dus als ze rustig is geworden. Anders werd het idd een middel om ons op haar kamer te krijgen. Na een tijdje is ze gestopt met gooien.

2 jaar geleden

Reactie op Claudiiaa

Wij hebben deze fase ook gehad en wat hier hielp ( ook al is dat heel lasti ...
Oh grappig. Is ze vanzelf gestopt? En hoe lang wachtte je met het teruggeven? Gaf ze het roepen en huilen vanzelf op?

2 jaar geleden

Ik deed alsof ik hem mee nam dat was een paar keer en toen nam ik hem echt mee de gang op 10 sec daarna heeft ze het nooit meer gedaan 🤪🤣 ze maakte er een spelletje van vooraf want zodra we weer kwam ging ze heel hard lachen 😂

2 jaar geleden

Reactie op MonikaKnobel2019

Ik deed alsof ik hem mee nam dat was een paar keer en toen nam ik hem echt ...
Goeie! Heb ik ook geprobeerd en leek ze harder van te gaan huilen. Wel grappig dat ze allemaal hetzelfde bedenken hè

2 jaar geleden

Reactie op noura-25

Goeie! Heb ik ook geprobeerd en leek ze harder van te gaan huilen. Wel grap ...
Ja klopt bij mij ging ze ook harder huilen maar toen legde ik haar uit dat als ze haar knuffel niet wilde ik hem mee zou nemen, nee schudden dus toen ik hem terug gaf liet ze hem niet meer los😅 ja echt grappig en echt een fase wat juist goed is omdat het aangeeft dat ze zichzelf ontwikkelen

2 jaar geleden

Ja hier ook! Ik ging gewoon telkens terug zonder te praten/ te reageren en zonder hem aan te kijken. En gaf dan het knuffeltje terug. Uiteindelijk is het opgehouden:)

2 jaar geleden

Onze zoon gooit ze sochtends uit bed, gaat er dan naar staan kiekeboeen en begint te huilen als hij zich realiseert dat ie er niet meer bij kan als ze op de vloer liggen 😂