15 Reacties

2 jaar geleden

Op dit moment heeft een vriendin van mij en haar man ook corona, ze hebben een dochter van 22 maanden die ook thuis bij hun is. Met de kind gaat het goed ze mogen vandaag al uit huis, de kleine heeft ook alleen koorts gehad. Hoelang weet ik niet precies maar ze had wel ene keer koorts en dan weer minder of niet

2 jaar geleden

Beterschap moeder

2 jaar geleden

Reactie op Haniyah

Beterschap moeder
Dank je wel 😊

2 jaar geleden

Hooii,,hier ook corona in huis. Me dochter niet laten testen, op de opvang verschillende positieve testen, zelf positief en op werk ook een uitbraak. Maar wat was jullie ervaring ? Mijn dochter wilt niks eten, drinken minimaal. Kroelen Kroelen kroelen is het enige wat goed is. Gisteren hele goede dag eten ging vrij goed en nu weer slecht Iemand herkenbaar??

2 jaar geleden

Hier helaas ook gehad, mijn zoontje heeft bijna 2 weken koorts gehad met enkele dagen ook echt flink hoog rond 39,5

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Hooii,,hier ook corona in huis. Me dochter niet laten testen, op de opvang ...
Waarschijnlijk voelt ze zich grieperig en dus niet lekker. Als wij dat hebben, hebben we ook geen trek! Probeer vooral drinken binnen te krijgen.. eventueel knijpfruit/ijsjes etc. Beterschap voor allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op MK-89

Waarschijnlijk voelt ze zich grieperig en dus niet lekker. Als wij dat hebb ...
Hoi, Dankjewel , het gaat allemaal moeizaam de hele dag en met avond eten lijkt ze alles in te halen. En volgens mij is er ook nog een kies onderweg. Dus gezelligheid hier hahaha.

2 jaar geleden

Wij zijn donderdag met zijn vieren getest. Ik en beide kids positief. Hier hadden beide kinderen 2-3 dagen koorts en veel snot. Koorts niet super hoog, in de 39. Verder niet veel bijzonders tot nu toe. Denk dat we er doorheen zijn 🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Wij zijn donderdag met zijn vieren getest. Ik en beide kids positief. Hier ...
Mijn dochter krijgt ook nog eens kiezen...... corona kiezen joepie

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Mijn dochter krijgt ook nog eens kiezen...... corona kiezen joepie
Kiezen zijn sowieso een ramp, sterkte! Hier ging het maar door met tanden/kiezen. Hele vervelende periode geweest maar dan wel even klaar. Nu moeten alleen nog de achterste kiezen komen. Afgelopen week bij de tandarts geweest met hem en ze zei dat ze al wel kon zien dat die kiezen ook niet heel lang meer op zich laten wachten. Yeah, kijk er al naar uit 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Kiezen zijn sowieso een ramp, sterkte! Hier ging het maar door met tanden ...
At hij ook zo slecht ..man man mn geduld... Geen ontbijt geen lunch. Normaal 2 boterhammen in de ochtend wat fruit en in de middag 3 boterhammen. En nu niks nada... Nornaal hebben we weekend afbakbrood. Groot feest dat ze dat vind en nu oefff.... niks helemaal niks en ze is al zo ieniminie

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

At hij ook zo slecht ..man man mn geduld... Geen ontbijt geen lunch. Norma ...
Bij vlagen wel ja, vooral met brood op die momenten. 2 happen en klaar. Geen ieniminie hier dus kan dat redelijk goed los laten. Als je echt zorgen hebt over genoeg eten, misschien iets van pijnstilling proberen?

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Bij vlagen wel ja, vooral met brood op die momenten. 2 happen en klaar. Gee ...
Ze krijgt al 3x daags pcm. Vandaag naar de happ geweest ontstoken amandelen en 2 kiezen en 2 hoektanden komen tegelijk door. Hij zei even uitzitten, hoe lastig het ook is. En heb ook van die tanden gel

2 jaar geleden

Reactie op Lisaas

Ze krijgt al 3x daags pcm. Vandaag naar de happ geweest ontstoken amandelen ...
Ach arm meisje 😦 ontstoken amandelen lijkt me vreselijk voor zo'n klein kindje. Niet gek dat ze niet wil eten 😥 misschien waterijsjes? Dat verzacht ook de pijn. Heel veel beterschap voor je meisje!

2 jaar geleden

Reactie op Fabii

Ach arm meisje 😦 ontstoken amandelen lijkt me vreselijk voor zo'n klein ki ...
Het probleem is dus dat door die stomme kiezen en hoektanden mw weigert te eten. Ze wilt opeens geen brood meer, geen fruit geen koekjes alleen maat melk en kaas.... hoop dat ze snel beter is want ze is al een tenger meisje en als ze dan zo slecht echt.....