20 Reacties

3 jaar geleden

Hap bellen voor advies, kan zeker geen kwaad!

3 jaar geleden

Ik ken wel 'meer slapen' dan normaal als ze ziek zijn. Is ze tussendoor wel wakker en alert? Ik zou sowieso af en toe wakker maken voor een paar slokjes drinken. Je maakt je zorgen, dat is al reden genoeg om even te overleggen met de hap vind ik altijd. Die kunnen je of geruststellen of willen haar even zien. Dan ben jij hoe dan ook van het gepieker af. Zelf vind ik dat altijd fijn. Beterschap voor de kleine meid!

3 jaar geleden

slapen is niet erg. alleen zorgen dat ze voldoende vocht binnen krijg. kleine slokjes water geven. zeker als de flessen er uit komen. kleine van mij heeft sinds gister toevallig ook voor eerst echt koorts. gister zelfs 38.9 maar die slaapt niet heel veel. is juist heel de nacht aan spoken geweest. kleintjes kunnen best veel hebben. maar bij twijfel altijd even de huisarts bellen.

3 jaar geleden

Achter elkaar bellen. Plast ze nog?

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met haar? De mijne had ook eens hoge koorts, 39,8.. maar zij zag er niet ziek uit. Ze was nog alert en lachte nog en at en dronk nog goed.. Als ze echt al zolang slaapt,zou ik haar toch wel even laten checken. Maar ondertussen zijn we wel al een paar uurtjes verder. Hoe gaat het nu met haar?

3 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat met haar. 🍀

3 jaar geleden

Dit was hier gister de hele dag de situatie. Ook hoge koorts en buikgriep. Dus veel diarree en overgeven... vandaag is ze al een stuk actiever. Wel nog diarree maar niet meer overgegeven. Hopelijk gaat t daar inmiddels ook wat beter..

3 jaar geleden

Hier ook een zieke baby die de hele dag slaapt (plus koorts). Gisteren naar de dokter geweest en bleek een dubbele oorontsteking te zijn. Veel slapen is dus wel 'normaal' maar ik zou hoe dan ook bellen! Beter teveel bellen dan te weinig.

3 jaar geleden

Misschien tijdens het slapen fles aanbieden (niet perse melk, kan ook water of thee zijn of 1 schep ofzo). Hopelijk blijft dat beetje binnen?

3 jaar geleden

Na 3 dagen hoge koorts (40+) ineens uitslag en bulten in haar nek.. naar de hap geweest en ze had de 6e ziekte en uitzieken.. Om uitdroging met de koorts te voorkomen moest ze blijven drinken, maar dat wilde ze natuurlijk niet.. heb er gelukkig wel steeds een beetje melk in gekregen.. heel veel beterschap

3 jaar geleden

Hier ook, huisarts melde dat dit normaal is en het alleen maar een goede teken is. Ze bouwen hun immuunsysteem zo op

3 jaar geleden

Bel aub de doktersassistente die kan in julkie medisch dossier en allen alarmsymptonen uitvragen

3 jaar geleden

Wij hebben vorige week 6 dagen koorts gehad en na 3 x bellen mochten we eindelijk komen en bleek hij een ontsteking te hebben. Antibiotica kuur gekregen en het was voorbij. Echt vreselijk als ze zo ziek zijn

3 jaar geleden

Wij hebben nu precies hetzelfde hoe is het bij jullie afgelopen

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft hetzelfde. Je kan ORS geven, dit helpt tegen uitdroging door overgeven en diarree!

3 jaar geleden

Zo zielig zijn ze dan...

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie zieke kindjes hoe snel waren ze weer opgeknapt?

3 jaar geleden

Sorry had jullie reacties niet meer gelezen!! Ik heb het even afgewacht. Op dag 5 zijn we s avonds nog naar de huisartsen post gereden omdat ze toen nog steeds niet at en ook niet meer dronk. Die zag nog geen uitgedroogd meisje en adviseerde ons aquarius te geven aan haar. Dat lukte soms een beetje. De volgende dag ging het ineens beter 🧐 gelukkig!!!! Was een hele heftige buikgriep en later bleek dat de hele opvang, ook de leidsters, en wij zelf en alle opa’s en oma’s het ook hebben gekregen en allemaal heel ziek zijn geweest!!!

3 jaar geleden

Reactie op lisaaaaaaaaa

Sorry had jullie reacties niet meer gelezen!! Ik heb het even afgewacht. Op ...
Welke aquarius of maakt dat niets uit ?

3 jaar geleden

Reactie op klein-geluk

Welke aquarius of maakt dat niets uit ?
Aquarius of AA zijn goed om te geven