8 Reacties

3 jaar geleden

Die kleine van mij heeft ook bijna altijd koude handen! Afgelopen weekend had hij 39,5 koorts en nog koude handen. Nu is hij gelukkig weer oké. Maar ja.. koude handen dus bijna altijd.. voetjes ook meestal overigens.

3 jaar geleden

Hier ook standaard koude handjes 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Hij heeft het niet standaard, nu bij koorts heeft hij er last van! Maar ook echt ijskoud niet normaal? Vroeg me of het normaal is...

3 jaar geleden

Onze zoon had het ook tijdens de koorts. Die had 40 graden koorts, koude handen. Volgens mij omdat het bloed ergens anders nodig is. Hij heeft er niks aan over gehouden... 😅

3 jaar geleden

Reactie op Joytadevries

Onze zoon had het ook tijdens de koorts. Die had 40 graden koorts, koude ha ...
Oh fijn om te lezen dat het vaak voorkomt! Had hij een griepje? Was hij verkouden? Mjjn zoon heeft koorts, maar verder niet verkouden of grieperig.

3 jaar geleden

Reactie op Nurten Eroglu

Oh fijn om te lezen dat het vaak voorkomt! Had hij een griepje? Was hij ver ...
Hij had ws een virus. Want hij had ook heel vrijdag diarree. Maakte me zorgen om uitdroging. Dus had de ha-post gebeld. Toen moesten we naar de Coronapost. Daar kon de arts niks horen dat op een luchtweginfectie duidde. Hij is nu weer beter en lijkt drukker dan ooit. Maar was wel eng. Gelukkig sliep hij goed en veel. En zolang hij goed drinkt en plast was er niks aan de hand. Aankijken en uitzitten zeiden ze.

3 jaar geleden

Dochter ook gehad, koude handen en voeten, werden ook blauw. We schrokken ervan en snel naar dokter gegaan, idd ook 40 graden koorts. Volgens dokter stroomt bloed dan naar andere delen idd die het dan harder nodig hebben. Moesten haar onder de lauwe douche zetten om af te koelen

3 jaar geleden

Mijn kindje nu zelfde.. Koorts en koude handen 😣