Wij hadden een zzp'r. Bij de organisaties is het maar de vraag wie je krijgt een of het klikt en als het erg druk is kan het zijn dat je ook wisselt. Bij een zzp'r weet je wie je krijgt en of het klikt.
Iemand goede ervaring met kraamzorg in Almere? Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en de eerste in onze kring binnen Almere, dus kan helaas niemand om ervaring vragen☺️
Ik heb me aangemeld bij KraamZus. M'n schoonzusje heeft er een hele goede ervaring. Heb gister al het telefonisch welkomsgesprek gehad. En de afspraak voor het intake gesprek staat al gepland voor januari. (Komen pas na 22 weken langs) Hele lieve vrouw als vast aanspreekpunt, die je altijd mag bellen of mailen als er vragen zijn. Bij de intake worden al mijn wensen meegenomen in de beslissing welke KraamZus er bij ons komt. Nu al een goed gevoel over!
Wij hebben gekozen voor een kleine organisatie. Omdat we niet willen dat we straks 3 verschillende kraamverzorgster hebben in die week. ( dit heeft een vriendin van mij gehad)
Ook komt ze kennismaken zodat we weten wie er komt.
En ja je bent vrij om een vk en kraamzorg uit te kiezen dus je moet er zelf wel achteraan 😊
Een vraagje aan jullie allemaal: moet je zelf altijd een vk zoeken en aanme ...
Je moet alles zelf opzoeken en aanmelden, ook bij de huisarts en zorgverzekering. Niks gaat automatisch helaas. ( was iedergeval bij mij niet het geval)
Ik ga bij kraamzus. Hier werken mijn moeder en beste vriendin.
Vorige zwangerschap mijn beste vriendin gehad als kraamverzorgster en dit is toen uitstekend bevallen. Ze was ontzettend professioneel!