9 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik zoonlief even in zijn ledikant leg om zelf even aan te kleden en dat hij vanuit rug naar buik omrolt.. probleem is alleen dat zijn arm dan onder zijn buik ligt, dus hij begint te jengelen 🤣
Verder maakt ie heel vaak bruggetjes... dus voeten op de grond zetten en zijn billen omhoog drukken. Zo grappig! Alleen doet ie dat dus ook tijdens het verschonen, iets minder grappig 😅
5 jaar geleden
Dochtertje deed dat ook fel rond 4 maand. Ook snachts 🙄 nu heeft ze het rollen van rug naar buik al wat meer onder de knie dus gaat het gelukkig met heel wat minder geluid gepaard 😅 van buik naar rug deed ze plots gisteren eens maar dat doen ze blijkbaar vaak perongeluk dus daar maakt ze ook niet zoveel lawaai om 😅
5 jaar geleden
Reactie op LindavB
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik zoonlief even in zijn ledikant leg ...
Dit had mijn zoontje ook. Fysio gaf als tip om je hand op zijn billetjes te doen en beetje te duwen (niet hard) dan gaat hij namelijk zelf zijn armpje weghalen onder zijn buik. Na dit een paar keer gedaan te hebben, kon hij het goed zelf 😊 Weet niet of je een tip wilde, maar dacht misschien heb je er iets aan
5 jaar geleden
Reactie op JM85
Die van mij maakt ook veel geluid hoor! Volgens mij is dat vooral oefenen e ...
Hier ook van rug naar buik wat eigenlijk moeilijker is. Omgekeerd maakt ze zelf geen aanstalten om dat te doen 😅 dit weekend 1x en wqs perongeluk omdat ze naar iets greep en omviel.
Het is zeker normaal hoor. Beginnen rollen is tussen 4 a 6 maand dus ze hebben nog tijd om het vlot te kunnen😊