8 Reacties

2 jaar geleden

Heb je een knuffeltje of boekje van Bollo? Misschien helpt het als je het in haar bedje legt.

2 jaar geleden

Bij ons was dit vorige week ook. Huilen en boos dat Liam was normaal slaapt hij om 8 uur maar hij wilde 5 dagen lang pas na half 12 naar bed.denk dat dit met een sprong te maken heeft. ik kan aan Liam merken dat hij na zijn sprong weer veel meer kan. Ik denk dat een heleboel ouders hier last van hebben.hoop dat ze snel weer goed slaapt.

2 jaar geleden

Jaaaaa sprongetje! Luna is nu 21 maanden maar had precies hetzelfde! En nu vindt ze het een goed idee om vanaf 3 uur in de nacht de oren van ons hoofd te willen kletsen🙈 Helaas geen tips. Uiteindelijk waren we er zo moe van dat we haar lieten huilen en binnen een half uur was ze stil. Ze luisterde na elke flinke huil ook even of er bij ons al beweging kwam. Toen dat uit bleef gaf ze op.

2 jaar geleden

Wij hebben het trouwens ook gehad. Erg lastig, maar ze vallen vanzelf in slaap.

2 jaar geleden

Hier ook bij mij zoontje 20 maanden en wil niet naar bed krijsen huilen. Ik weet het ook niet meer

2 jaar geleden

Onze zoon is nu vooral sinds een week extreem vroeg wakker! 5-6 u in de ochtend

VRIEND

2 jaar geleden

Antwoord even op iedereen! We hebben we een bollo knuffel inderdaad… zouden we kunnen proberen… gisteren ging ze uiteindelijk rond half 10 slapen 😴 en toen wel rustig… alsof ze nog niet moe was ofzo ze heeft eerst nog even gespeeld. Dan zal het wel een fase zijn en zullen we er nog even aan geloven..

2 jaar geleden

Oh man, hier ook dramaaaa. Elke avond uren huilen voor het slapen gaan en ook in de nacht weer vaak wakker en lang huilen. HELPPP