25 Reacties

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Kniebeschermers? Je hebt van die extra anti slip knie beschermers misschien een idee om over de broek aan te doen?

3 jaar geleden

Zo‘n Ielm pakje? Staat bij mij op net verlanglijstje iig. Hoor graag of mensen daar ervaringen mee hebben met kruipen

3 jaar geleden

Wij hebben nog een skipak..

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Zo‘n Ielm pakje? Staat bij mij op net verlanglijstje iig. Hoor graag of men ...
Ja lijkt me ook ideaal. Staat ook op mijn lijstje, maar voor de zomer lijkt ne dit erg warm

3 jaar geleden

Minder mooie/oude kleertjes aandoen

3 jaar geleden

Reactie op Charlotte31

Zo‘n Ielm pakje? Staat bij mij op net verlanglijstje iig. Hoor graag of men ...
Wij hebben er een en zijn erg enthousiast! Heb hem ruim gekocht (86) zodat ze haar jas er nog makkelijk onder kan. Dan kan ze er ook nog even mee doen. Als het echt warm wordt zijn ze natuurlijk alweer wat ouder en mobieler. Dan is het iELM pak voor ‘s ochtends in het natte gras nog steeds fijn denk ik. En wat later op de dag gewoon alleen een broekje of lekker blote benen. Ik weet dat we bij mijn oudste vanaf maat 80/86 ook langzaam een overstap gingen maken naar (stretch) jeans.

3 jaar geleden

Ik ben ook van van Ielm, echt ideaal! En ze zijn nu in de sale (scheelt een hoop!). Mijn dochtertje draagt net maat 74 en Ielm pakje maat 80 zit ruim maar prima.

3 jaar geleden

Ik heb op marktplaats een regen tuinbroekje gekocht voor een paar euro. Maat 80, hij zit net in 74. Zit lekker ruim.

3 jaar geleden

Ik heb een soort pyjama pakje van joggingstof met voetjes eraan. Dat draagt ze buiten over haar kleding en dat gaat goed.

3 jaar geleden

Oude kleding aan, reservesetje mee😉

3 jaar geleden

Ielm inderdaad! Weet niet of ze er ook in andere merken zijn. In ieder geval een lekkere softshell overall ☺️

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben ook een iELM pak ☺️ ze vind het heerlijk buiten

3 jaar geleden

Reactie op Wen-25

Ik ben ook van van Ielm, echt ideaal! En ze zijn nu in de sale (scheelt een ...
Zou 2 maten groter ook nog passen of is dat dan echt veel te groot voor haar?

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Zou 2 maten groter ook nog passen of is dat dan echt veel te groot voor haa ...
Onze zoon zit in 80 en ik heb een 92 voor hem besteld. Het is groot, maar te doen. En ze groeien zo hard....

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Zou 2 maten groter ook nog passen of is dat dan echt veel te groot voor haa ...
Ik denk dat het wel kan. Mijn dochtertje had maat 80 voor het eerst aan toen ze nog in (grootvallende) maat 68 zat. Zit dan natuurlijk wel ruim maar aan de onderkant zitten een soort sokjes, die zwarte boordjes dus daardoor zit het alsnog wel prima.

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Zou 2 maten groter ook nog passen of is dat dan echt veel te groot voor haa ...
Hier zit ze nog net in 74 en ze heeft al een tijdje het pak in 86 aan, kan dus zeker!

3 jaar geleden

Ah super bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb een 92 besteld, ben heel benieuwd! Mooie kortingen op hun site nu

3 jaar geleden

Reactie op Summer2020

Ah super bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb een 92 besteld, ben heel be ...
Er zijn eigenlijk altijd wel kortingen, vooral uitlopende prints. Kan me ook bijna niet voorstellen dat mensen er het volledige bedrag voor willen neertellen. De aanbiedingsprijs vind ik ze wel dubbel en dwars waard!

3 jaar geleden

Reactie op Boukje90

Er zijn eigenlijk altijd wel kortingen, vooral uitlopende prints. Kan me oo ...
Oh dat wist ik niet joh! Ik kende het merk ook niet totdat ik iedereen er hier over hoorde. Ik ben erg benieuwd! Joor alleen maar goede dingen erover