25 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind noppies broekjes lang en slank. Moet die bij mijn dochter omslaan anders zijn ze te lang.

3 jaar geleden

Noppies idd, Feetje ook😊

3 jaar geleden

Reactie op BelandaKecil

Noppies idd, Feetje ook😊
Truitjes ook? Bij mijn zoontje zijn shirts altijd kort bij z'n buik. Ik vind Tumble N dry ook fijn!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een lange, slanke jongen en alles van Z8 valt bij hem heel goed. Ook shirtjes en truien van H&M vallen lekker lang, dat worden geen naveltruitjes 😉

3 jaar geleden

Ik vind Gymp heel fijn qua kwaliteit en rekt mooi en lang mee. Onze dochter is ook fijntjes en Gymp sluit altijd mooi aan. Wel maatje groter bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op Kellyvdb

Truitjes ook? Bij mijn zoontje zijn shirts altijd kort bij z'n buik. Ik vin ...
Truitjes ook ja, maar ik heb een lang en slank meisje.. misschien dat t voor jongens anders valt?

3 jaar geleden

Name it valt bij onze dochter altijd goed smal.

3 jaar geleden

Volgens mij valt Lief wel smal. C&A valt sowieso erg smal.

3 jaar geleden

Hier ook een lange slanke jongen. En hier veel z8 en bij de jola hebben ze een merk JustSmall en die broekjes vallen ook echt super smal

VRIEND

3 jaar geleden

De broekjes van babystyling zijn ook vrij smal!

3 jaar geleden

De rompertjes van de zeeman vallen ook heel smal

3 jaar geleden

Gray Label

3 jaar geleden

Babystyling sowieso de broekjes!

3 jaar geleden

Lyndex

3 jaar geleden

Hier hebben we hetzelfde probleem, lang en slank. Wij hebben de jogdenim broekjes van de hema. Daar zit knoopband in, ideaal!

3 jaar geleden

Ik was het zat en heb mezelf bewapend met een naaimachine en heel veel YouTube filmpjes!

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb een korte slanke baby, 8 maanden 7,5 kilo en 69 cm. Mijn zoontje draagt feetje, dat is voor hem te lang (dus ik sla alles om) maar het is wel mooi smal. Dirkje valt ook smal, maar ik weet niet of dat lang genoeg is.

3 jaar geleden

De ribleggings van de HEMA! Heel lang!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een lange, slanke jongen en alles van Z8 valt bij hem heel g ...
Z8 valt inderdaad heeel slank 🤣 en heel lang. Voor mijn dochter is dit veel te lang en te strak 🤦🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Roos2020

De ribleggings van de HEMA! Heel lang!
Ik vind Hema juist altijd aan de korte kant 😅