10 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een scoot& ride step/loopfiets gekregen van ons hij is er heel blij mee hij wilt er er de hele tijd op馃槏 een poppenkast of keukentje is ook erg leuk

2 jaar geleden

Mijn zoontje is gek van het Ikea keukentje, zijn kruiwagen (in de tuin), loopfiets, duplo, zandbak, boekjes lezen, puzzel

2 jaar geleden

Hier een klimtoren met glijbaan voor in de tuin, schommel en een keukentje favoriet!

2 jaar geleden

Bekijk hier mijn online verlanglijstje. https://www.mijnverlanglijst.eu/v/c15aml/hanna-haar-verjaardag

2 jaar geleden

- Duplo huis - watertafel - electro wonderpen - Lotto little Dutch - kassa fisher price - haba spellen - playdoh klei Zomaar wat ideeen

2 jaar geleden

Wij hebben een trampoline gekocht en dokterssetje + -jas. Dokterssetje vanmorgen gegeven en ze doet er bijna de hele dag al geen afstand meer van 馃ぃ Van mijn ouders heeft ze een zandbak gekregen.

2 jaar geleden

Poppenhuis hebben wij de oudste gegeven toen hij 2 werd. Is zeker een aanrader! Verder vinden wij het speelgoed van Grimms en Grapat lang leuk. De regenboog, schijven en poppetjes zijn hier een succes en een bak met loose parts is ook leuk. Wij geven de jongste volgende week een modderkeuken. Ook lang leuk hoop ik!

2 jaar geleden

Hier krijgt ze een zandbak met speelgoed voor erbij, een skippybal en nog meer buitenspeelgoed. Super leuk!

2 jaar geleden

Mijn eerste spellen van haba Een magneetspel van haba (bord met magnetische balletjes en een labyrint). Hier ook zandbak met modderkeuken 馃槵 Vaak is dit de leeftijd voor een loopfiets?

2 jaar geleden

Hier dit weekend een step gehad, ijscokar van vtech (wel met batterijen, maar superleuk) puzzel en magnetisch visspel van little dutch, smartmax speelgoed en electro!