Hi allemaal! Heeft iemand nog goede tips voor een leuk verjaardagscadeau voor een (bijna) 2-jarige? 馃槉 Mag groot, klein. Wat is bij jullie populair? Liefst cadeaus waar ze wat langer plezier van kunnen hebben en zonder batterijen 馃槄
En is er toevallig al iemand die een poppenhuis heeft gekocht? Zie staan dat zoiets eigenlijk vanaf 3 jaar is, maar ziet er wel heeeel leuk uit! 馃槃
Mijn zoontje heeft een scoot& ride step/loopfiets gekregen van ons hij is er heel blij mee hij wilt er er de hele tijd op馃槏 een poppenkast of keukentje is ook erg leuk
Wij hebben een trampoline gekocht en dokterssetje + -jas. Dokterssetje vanmorgen gegeven en ze doet er bijna de hele dag al geen afstand meer van 馃ぃ
Van mijn ouders heeft ze een zandbak gekregen.
Poppenhuis hebben wij de oudste gegeven toen hij 2 werd. Is zeker een aanrader!
Verder vinden wij het speelgoed van Grimms en Grapat lang leuk. De regenboog, schijven en poppetjes zijn hier een succes en een bak met loose parts is ook leuk.
Wij geven de jongste volgende week een modderkeuken. Ook lang leuk hoop ik!
Mijn eerste spellen van haba
Een magneetspel van haba (bord met magnetische balletjes en een labyrint).
Hier ook zandbak met modderkeuken 馃槵
Vaak is dit de leeftijd voor een loopfiets?
Hier dit weekend een step gehad, ijscokar van vtech (wel met batterijen, maar superleuk) puzzel en magnetisch visspel van little dutch, smartmax speelgoed en electro!