16 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Een dekbed mag pas vanaf 2 jaar

5 jaar geleden

Wij gebruiken alleen een slaapzak. Een dekbed kan inderdaad pas vanaf 2 jaar. Mijn oudste is bijna 3 en hij ligt pas een maand onder een dekbed.

5 jaar geleden

Ik kan mijn kleintje niet in de ledikant leggen helaas 😔 stoot anders zijn hoofdje aan de zijkanten en momenteel slaapt hij lekker langs mama in de co-sleeper 🥰

5 jaar geleden

Wij hebben al vrij snel de lakentjes er af gehaald omdat ze het hele bed door rolde en wakker werd met haar hoofd aan het voeteinde. Echt jammer want het staat zo leuk☹️. Maar nu slaapt ze in een slaapzakje.

5 jaar geleden

Vanaf 2jaar mag je een dekbed gebruiken. Bedje is bij ons ook heel saai opgemaakt want ze slaapt in een slaapzak. Maar heb nu een okergeel hoeslaken van de zeeman en dat fleurt de boek wel op. Samen met een leuke slaapzak. Overdag leg ik haar ook wel eens ook een dekentje.

5 jaar geleden

Hier ook slaapzakjes

5 jaar geleden

Ik heb alleen een matrashoes, verder niets. Meneer slaapt in slaapzak zonder deken. Hij reist door het hele bed 🙈

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op Corine-24

Vanaf 2jaar mag je een dekbed gebruiken. Bedje is bij ons ook heel saai opg ...
Hier ook alleen slaapzak maar wel een hele leuke Deze mama is helemaal disney gek

5 jaar geleden

Wij hebben alleen een hoeslaken, ons mannetje danst elke nacht door z'n bed dus hier ook alleen een slaapzak

5 jaar geleden

Onze zoon slaapt alleen in een pyjama de rest is te warm voor hem. Lakentjes en dekens worden hier binnen 2 min eraf getrapt 😂 en met dunne slaapzak wordt hij zwetend wakker 🙈 dus alleen pyjama en dat gaat goed

5 jaar geleden

Alleen slaapzak, en aan de hand van hoe warm het is lange of korte mouwen. Ze doet echt een de “Tour du bedje” dus heb er ook niets anders in (hydrofiel doek voor als ze bv een beetje moet spugen ofzo) dan maar vaker de lakens vervangen.

5 jaar geleden

Reactie op cinthia

Hier ook alleen slaapzak maar wel een hele leuke Deze mama is helemaal dis ...
Wat een schatje... leuke kleurtjes in bed

5 jaar geleden

Wij hebben de Tuck-inn wiegdeken om het matrasje heen. En als het echt te warm is dan slaapt ze onder een laken.

5 jaar geleden

Wij hebben ons bedje opgemaakt moet hoeslaken+hydrofiel waar ze op slaapt. Ons dochtertje lijkt op haar vader en heeft t heel snel koud dus slaapt nu al in een rompertje met lange mauwen, pyjama met lange mauwen, lange broek en sokken, slaapzak zonder mauwen een laken, deken (tog 2), nog een dekentje en een kruik 😑 ja ik weet het, het klinkt echt ongezond warm, maar anders wordt ze wakker van de kou! Heb net een ledikant deken (tog 3,5) besteld en we hebben nog een dikkere slaapzak met mauwen voor de winter! Hopelijk geen elfsteden tocht dit jaar want dat wordt afzien voor onze kou kleum dan!

5 jaar geleden

Kleertjes die ons zoontje die dag aan heeft (zonder sokken als hij die aan heeft) + een slaapzak van de Hema zonder mouwen. Op de slaapkamer is het altijd rond de 23 graden. Verder alleen een aerosleep matrasbeschermer en een onderlaken op het bedje.

5 jaar geleden

Hier een grote deken (ledikant deken) aan het midden gelegd en aan de zijkant vast gezet zoals jij hebt op de foto met die koeka deken Verder niks Ze slaapt momenteel in een slaapzak met meestal een boxpakje eronder