36 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een nuby beker met 2 oren aan de zijkant waar zo'n rand op zit voor gedoseerd drinken.....hihihi! Ik ben inmiddels geoefend.....maar zelfs dan gaat t nog wel eens mis! En Luna vindt het leuk om te ervaren dat met schudden en ook water uit de beker klotst! Volgens mij is het gewoon een kwestie van doen! En oefenen voor jou en de kleine....

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben een Munchkin beker maar dat snapt hij nog niet zo goed. Een gewone beker die ik aan zijn mond houdt gaat nu steeds beter. Ik geef steeds een stukje brood oid en biedt dan de beker aan. Als t wat minder lukt laat ik hem op het eind nog uit de fles wat water drinken

3 jaar geleden

Mijn zoon wilde ook niks hebben van zijn tuitbeker en toen heb ik de Munchkin Miracle 360 trainer Drinkbeker gekocht en dit is ideaal. Hij moet nog wel beetje oefenen, maar drinkt er wel graag uit.

3 jaar geleden

Wij hebben de munchkin beker en na een aantal keer aanbieden had ze gevonden hoe het moest. Verder soms een open beker die wij dan naar haar mond brengen 😊

3 jaar geleden

Mijn dochtertje drinkt uit een rietjebeker van avent. Haar een paar dagen rietje in der mond gedaan. Gekanteld alsof ik der flesje gaf, ging de zuigreflex op een rietje van zelf. Sindsdien drinkt ze zelfstandig uit een rietjesbeker.

3 jaar geleden

De munchkin 360 heeft mijn dochtertje nog niet helemaal door, daarvoor in de plaats heb je ook munchkin rietjes bekers. Aan de onderkant van het rietje zit een verzwaard gedeelte waardoor ze altijd kunnen blijven drinken, ook als ze hem scheef of op zn kop houden. Super handig! Deze beker had ze zo door en ze kan hier ook al vrij zelfstandig uit drinken.

3 jaar geleden

Deze bedoel ik

3 jaar geleden

Wij zijn aan het oefenen met de Munchkin, bied het tijdens de boterham aan. Hij krijgt er water uit maar niet op de juiste manier nog. Hij bijt er gewoon hard in, dat wekt blijkbaar ook, hahaha. Alleen kantelen is nog een ding, snapt ie niet. Blijven aanbieden, oefening baart kunst. Maar snap jouw gedachten met bv etc ook heel goed... Ik zou denk ik in jouw situatie nu juist inzetten op flesje weer goed pakken en die beker even laten zitten... Tot ze 'volledige voedingen' uit een beker drinken duurt nog even...

3 jaar geleden

Reactie op Stef539

De munchkin 360 heeft mijn dochtertje nog niet helemaal door, daarvoor in d ...
Wat leuk, deze kende ik niet! Ga ik eens bestellen denk ik!

3 jaar geleden

Wij hebben ook zo een nuby beker met 2 oren aan. Ze spelen er meer mee dan dat ze eruit drinken . Maar ze doen hun best🤣 ze brengen het wel al naar de mond, maar beginnen er dan op te knabbelen😄 ik zou het ook gewoon proberen , die bekers zijn 6+ dus kan denk ik niet echt kwaad. En het is ook niet dat er enorm veel water uit komt als ze er mee schudden . 😊

3 jaar geleden

Wij bieden regelmatig de Munchkin beker aan, alleen al om te wennen. Hij zet hem nu steeds vaker aan z'n mond en is dan iedere keer verrast als hij er water uit krijgt. Al doende gaat hij het vanzelf leren hoor 😁

3 jaar geleden

Wij waren begonnen met een tuitbeker maar inmiddels drinkt ze uit de munchkin 360. Alleen ze pakt hem nog niet zelf vast. Ze is nogal lui wat dat betreft 😂.

3 jaar geleden

Hier ook de munchkin beker, drinken lukt goed - vasthouden zelf nog even oefenen!

VRIEND

3 jaar geleden

Dank voor al jullie tips! :) Nu eerst alle focus op de fles weer goed pakken en ga munchkin beker/rietjesbeker aanschaffen!

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze op het moment,, denk al vanaf 4 a 5 maanden ofzo? Eerst snapte ze het niet maar tegenwoordig (8 maanden) drinkt ze er prima uit! En hij lekt niet als ze hem op de kop doet ofzo! Heb hem gewoon altijd aangeboden en denk dat nadat ze hem als bijt speeltje gebruikte ze door had dat er drinken in zit. Maar als we zelf een drankje met rietje hebben en we geven haar een slokje snapt ze prima hoe een rietje werkt. Ook met hulp kan ze uit een waterflesje drinken. Maar die 360 bekers is niks hier, krijg er zelf niet eens wat uit als ik het probeer.... 🤣

3 jaar geleden

Is ook heel handig vasthouden voor der!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Wumi

Is ook heel handig vasthouden voor der!
en heel schattig, wat een lieve foto :)

VRIEND

3 jaar geleden

Alle bekers al geprobeerd 😅 Nuby, Avent, Munchkin, tuitbeker. Ze snapt er nog niets van .... uit een gewone beker gaat het nog het beste , maar dan wel een heel groot waterballet. Blijven oefenen en dan zullen ze het vast uiteindelijk begrijpen 😊

3 jaar geleden

Hooi mijn zoontje heeft nooit borstvoeding gehad en ik heb het vermoeden dat hij daardoor een rietjesbeker en de munchkin snel snapte. Lijkt me toch anders drinken/zuigen uit een fles of uit een borst. Of trek ik een rare conclusie? Anyways je kindje zal uiteindelijk echt wel uit een beker kunnen drinken, ik ken in ieder geval geen volwassenen die nog uit een tuit of iets dergelijks drinken😅

3 jaar geleden

Reactie op Stef539

Deze bedoel ik
Wij gebruiken ook zoiets, wel zonder die handvaten. Ging al meteen goed. Uit een open beker gaat het met een klein beetje hulp ook prima. Ik doe het niet te vaak omdat ze nog fulltime bv krijgt (altijd aan de borst, niet via fles) dus doe de bekers alleen om te oefenen met een beetje water erin.