6 Reacties

3 jaar geleden

Hier doet ze haar flesje ook niet zelf maar bv water drinkt ze nu zelfstandig uit een open beker 🤷‍♀️ dus ik laat het gewoon zo omdat ik denk dat het voor haar ook haar knuffelmomentje is 😊

3 jaar geleden

Ging eigenlijk automatisch, ene kindje doet t wel andere niet, fles is niet belangrijk, gewoon oefenen met de drink beker in de kinderstoel, fles gaat er toch vanaf als ze ouder is😉

3 jaar geleden

Ging hier ook opeens van de ene op de andere dag.. mijn vriend legde haar naast hem neer voor het flesje zodat hij kon ontbijten en binnen 10 mins was die leeg.. zo snel drinkt ze m nooit als wij hem vasthouden 😅 ze vind vooral het avondflesje nog fijn als wij die doen maar verder wilt ze m veelal zelf liggend drinken 😁

3 jaar geleden

Bij onze oudste hielp handgrepen aan de fles doen (difrax) kan je apart kopen. En idd ook gewoon zelf proberen te laten doen, dus in de wipper of zo en niet bij je op schoot nemen. Jongste deed het wel uit haar zelf.

3 jaar geleden

Ik geef de eerste helft meestal zelf want zodra ze de fles ziet wordt ze wild en moet die meteen haar mond in 😂. Na de eerste helft geef ik haar vaak de fles en gaat ze oefenen om hem vast te houden. Dat lukt, alleen snapt ze nog niet dat ze fles moet kantelen om te drinken. Zodra ik dit doe laat ze de fles meteen los.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het een tijdje zelf gedaan wel met een beetje hulp, maar ineens haalt hij zijn handen eraf en moeten wij het maar doen. Wij geven melk gewoon nog in de difrax fles en water ect. in een drinkbeker alleen dan drinkt die niet genoeg, omdat die er meer mee speelt. We kijken het gewoon aan haha, wel wilt die niet neer liggend de fles allang niet meer dus nu zittend