20 Reacties

3 jaar geleden

Wij maken zelf helemaal een speelhoek op maat. En ik heb een deken ontworpen en de naam van ons dochtertje op laten borduren. Ik wilde iets geven wat persoonlijk is en waar ze later ook wat aan heeft. Als ze 10 jaar is kan ze lekker onder haar deken op de bank kruipen

3 jaar geleden

toettoet locomotief. kan die opzitten en als loopkar gebruiken. of gewoon lekker ontdekken

3 jaar geleden

Babyschommel, hobbelpaard, driewielertjem,

3 jaar geleden

Ballenbad

3 jaar geleden

Reactie op van010

toettoet locomotief. kan die opzitten en als loopkar gebruiken. of gewoon l ...
Super leuk, waar heb je dit gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Super leuk, waar heb je dit gekocht?
https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-5-in-1-letter-locomotief-interactief-speelfiguur/9200000058489533/?Referrer=ADVNLGOO002075-G-122068170375-S-1114921091666-9200000058489533&gclid=Cj0KCQjw-LOEBhDCARIsABrC0TmMCer41k_fsO3FPnb9pOeGfj967Bj6kwZ64BqR6gGJDEi1XVKAej4aAkHSEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op van010

toettoet locomotief. kan die opzitten en als loopkar gebruiken. of gewoon l ...
Waar heeft u deze van? Erg leuk!

3 jaar geleden

Reactie op kimmetje03

Waar heeft u deze van? Erg leuk!
https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-5-in-1-letter-locomotief-interactief-speelfiguur/9200000058489533/?Referrer=ADVNLGOO002075-G-122068170375-S-1114921091666-9200000058489533&gclid=Cj0KCQjw-LOEBhDCARIsABrC0TmMCer41k_fsO3FPnb9pOeGfj967Bj6kwZ64BqR6gGJDEi1XVKAej4aAkHSEALw_wcB

3 jaar geleden

Scoot & ride😊

3 jaar geleden

Wij maken zelf helemaal een speelhoek op maat. En ik heb een deken ontworpe ...
Oh zoiets wil ik ook gaan doen, haar eigen speelhoekje in de huiskamer ik ga namelijk verhuizen dus komt nu heel erg goed uit om mee te beginnen. Heeft u enige tips waar ik allemaal aan moet denken?

3 jaar geleden

Een Berg go2 😁

3 jaar geleden

Wij geven ons zoontje een elektrische auto!

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben aan iedereen toet toet auto's gevraagd. Mij zoontje word volgende week donderdag 1jaar 🥺🥺 Gaat zo super snel

3 jaar geleden

Ik heb de toettoet brandweerkazerne besteld van vtech hij is gek op autos😍

3 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Ik heb de toettoet brandweerkazerne besteld van vtech hij is gek op autos😍 ...
die hebben wij ook. alleen het gedeelte om de autootjes naar beneden te rijden vind hij leuk. en de kiepwagen is ook leuk. maar de leukste is wel de locomotief . die van mij gooit graag. en het is super stevig. en het leuke ervan is dat het dalijk na 2 jaar nog leuk is

3 jaar geleden

Reactie op GJF

Een Berg go2 😁
echt gaaf. wist niet wat het was dus had even gegoogled.

3 jaar geleden

opberg bankje is ook handig. om alle spullentjes in te doen. toevallig net binnen gekregen.nu nog in elkaar zetten

3 jaar geleden

Reactie op van010

die hebben wij ook. alleen het gedeelte om de autootjes naar beneden te rij ...
Het is inderdaad iets waar hij nog jaren mee kan spelen😍 hij heeft nu auto,s waar hij mee over de grond gaat rijden. En alle knopjes en wieltjes zijn ook interessant ben benieuwd wat hij er van vind. Vind de zoof zoof dieren ook leuk dat staat ook al op onze lijst😍

3 jaar geleden

Wij geven dinsdag een tipitent en armbandje met haar naam erin gegraveerd. Verder krijgt ze van mijn schoonmoeder een keukentje en van mijn moeder een poppenwagen met pop erin. Van de ooms en tantes weet ik het zo niet, heb wat dingen doorgegeven. Vond het erg lastig eerlijk gezegd.

3 jaar geleden

Reactie op van010

opberg bankje is ook handig. om alle spullentjes in te doen. toevallig net ...
Waar heb jij zo’n opbergbankje van?😊