55 Reacties

3 jaar geleden

www.leviandmeli.nl superleuke shop!

3 jaar geleden

Zara vind ik veel meer online dan in de winkel En h&m ! Filou and friends

3 jaar geleden

Jbc heeft heel leuke collectie voor baby’s :-)

3 jaar geleden

Ik vind echt altijd leuke dingen bij H&M of zara! Maar H&M meestal wel online. Tenzij je er niet van houd natuurlijk, smaken verschillen 😂. Misschien www.momsandminis.nl of www.thiscuteness.nl

3 jaar geleden

Ik kijk vaak bij otrium of Pinc sale, outlet van merkkleding zoals Noppies. Paar keer leuk geslaagd. En qua prijs (is natuurlijk maar net wat je wilt uitgeven) zijn sommige items in dezelfde range als zeeman of Hema. Maar het blijft een outlet dus heeft niet altijd de laatste items of wat past bij het seizoen. C&A heeft vaak ook wel leuke dingen

3 jaar geleden

Wij hebben hier veel Noppies, Z8, Feetje. Bij Wibra, HM, Zeeman etc kan ik eigenlijk ook nooit slagen. De kwaliteit is ook heel anders.

3 jaar geleden

Pinc sale vooral het merk noeser, amehoela, name it

3 jaar geleden

Via zalando :-)

3 jaar geleden

Ik koop veel voor ons dochtertje van het merk dirkje en af en toe wibra en h&m

3 jaar geleden

Ik koop meestal bij de h&m, zeeman en c&a. Maar het meeste haal ik toch wel bij de h&m. Ik hou van neutrale aarde tinten. Daar heb je dat veel. Het is idd een beetje wat je vooral leuk en mooi vind. Pyjama’s daar een tegen haal ik altijd via zalando en Amazon, daar heb je pyjama’s pakjes met ritsen dat vind ik echt heel makkelijk.

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Ik koop meestal bij de h&m, zeeman en c&a. Maar het meeste haal ik ...
Hm heeft ook fijne pyjama pakjes met ritsen 👍🏽

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Ik koop meestal bij de h&m, zeeman en c&a. Maar het meeste haal ik ...
Dan zou ik zeker ook een keer kijken bij zara! Die hebben dat ook veel

3 jaar geleden

Wij hebben hier in de buurt een tweehands merk kinderkleding winkeltje. Echt super! Mooie spullen voor een prikkie en als mijn zoon er uit is en het is nog steeds mooi kan ik het weer terug brengen 😄😁

3 jaar geleden

Voor de goedkopere kleertjes ga ik naar zeeman, af en toe hebben ze echt leuke dingen.. online bij van der ven fashion, daar hebben ze het merk bakkaboe, leuk en betaalbaar.. en prenatal

3 jaar geleden

Prenatal heeft ook leuke betaalbare kleding. Verder koop ik via marktplaats veel van het merk babystyling

3 jaar geleden

Ter aanvulling op wat al geroepen is: Limango! Site voor merken met korting.

3 jaar geleden

Vinted 👍🏻

3 jaar geleden

Marktplaats :)

3 jaar geleden

Ik koop veel Gymp kleding voor mijn dochter, vind die kledinglijn echt super leuk! Zo schattig

3 jaar geleden

Op Vinted koop ik alles van Petit Bateau. Hele goede kwaliteit en ze hebben super schattige kleding.